3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    iMaclown

iSight Macbook Air werkt niet

Excuus bij voorbaat.

Ik ben al enige tijd niet aanwezig geweest op dit forum. En de help functie van de site en ik zijn geen vrienden. Of ik geef gewoon snel op. Hoe dan ook, ik heb hulp nodig…

Ik heb een Macbook Air zoals gezegd met een 1.7 GHz Intel Core i5 processor 4 GB werkgeheugen 1600 MHz DDR3 en een SSD-schijf van 128 GB.

Zowel bij programma’s van derden (skype) als apple-programma’s werkt de camera niet. Ik heb zojuist een SMC-reset gebezigd, maar dat werkt niet.

Help!

Uwer slecht aanwezige iMaclown…

p.s. het forum-onderwerp van dit topic heb ik even in het midden gelaten, omdat ik niet weet in welk hokje dit moet. Alle kritiek hierop is welkom. Ik leer graag.

Bijdrager
    verwijderd-profiel

Probeer eens of het met een andere gebruiker wel werkt. (Gast of andere.)

Je topic moet idd op een andere plaats, maar doe geen moeite, het hele forum is nu een puinhoop. Als ze dat allemaal hebben opgelost mogen ze weer topics gaan verplaatsen.

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot

Heb je al in ‘systeemprofiel’ (en dan het USB deel) gekeken of de Mac de iSight ziet? Zo niet dan is er dus echt iets stuk.
    Systeemprofiel bereik je het snelst via “over deze Mac” in het Apple menu en dan “meer info”.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.