-
Q:
iSight doet het niet bij Skype
Ik ben aan het Skypen met iemand in het buitenland, maar de iSight doet het niet, Hoe kan dat. In de Skype preferences heb ik gekeken of de iSight is geselecteerd. Dat is zo. Alles staat ook goed ingesteld volgens mij. Weet iemand waar het aan kan liggen?
Die poort staat bij meer weer anders en hier werkt hij prima. Heb je de meest recente versie van Skype 2.7.0.330? (of nog beter 2.8.0.324 beta) en je vriendin ook de meest recente voor haar platform?
Verder kan het nog zijn dat yahoo/msn oid de camera vasthoudt. Sluit eens alle programma’s af en open daarna skype. Kijken of het dan wel werkt
Lukt het met andere skype gebruikers ook niet trouwens?
Ik heb Skype 2.7.0.330 Andere programma’s zijn afgesloten als ik het probeer. Hoe dat met die poorten zit bij Yahoo en MSN weet ik niet. Normaal gesproken klik je het aan en doet ‘ie het gewoon. Ik gebruik Skype niet vaak. Eerst liet hij ook geen zwart vlakje zien als ik op de cam button klikte en kon ik iSight ook niet selecteren. Toen heb ik een nieuwe versie van Skype gedownload. Nu zie ik wel een zwart vlakje, maar de cam werkt niet. Ik had ergens op de Skype site iets gelezen over ‘drivers voor Mac’ als de cam het niet doet. Maar kan dat niet meer vinden. Ik dacht dat ‘drivers’ alleen iets was voor windows. Weet ook absoluut niet wat het is.
Maar heb je nou een losse of ingebouwde iSight? Ik las ook ergens over Logitech macam driver, die je kan downloaden in geval van een losse iSight.
http://forum.skype.com/index.php?showtopic=64687&st=20
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.