4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Rochelle van Veen

iSight camera werkt niet meer na reparatie?!

Hi Folks,

Ik heb vandaag mijn iMac 24inch weggebracht in Den Haag om te laten repareren. Dit omdat de harde schijf een beetje was gestorven…

Dus ik werd een dag later gebeld met het bericht dat ze de harde schijf hadden vervangen en hij weer up and running was. Enige probleem was dat mijn iSight camera het ‘opeens’ niet meer deed. Voorheen nooit problemen mee gehad (!)

Ze zeggen dat ze er niet aan hebben gezeten maar het is natuurlijk wel duidelijk dat dit probleem is ontstaan door de reparatie.

What to do?

(Ik heb geen garantie meer op mijn Mac)

Bijdrager
    Hansi2124

Welkom op dit Apple forum.
    Ik heb je topic verplaatst van het subforum One More Thing naar dit subforum. Het betreft namelijk een probleem met een stukje hardware van een iMac (=desktop computer).

Bijdrager
    KnotNuts

Heel simpel, eisen dat het gemaakt wordt. Het is namelijk fysiek onmogelijk om een iMac te openen,
    zonder aan de iSight te zitten. Dus of: ze liegen, of ze hebben onze lieve Heer in dienst.
    Omdat de iSight het enige is wat aan de front bezel (voorkant) vastzit, hebben ze bij het openen
    waarschijnlijk de kabel los- of stukgetrokken. Hun fout!

Bijdrager
    SunKeeper

Wacht even.

Hebben we hier over een witte Intel iMac of een aluminium model?

Maar inderdaad, eisen dat het gerepareerd wordt. Het is de bedoeling dat alles weer gaat werken, niet dat er vanalles gesloopt wordt.:wink:

Welke winkel was het?

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.