9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:

Bijdrager
    jan jansen

Is WhatsApp en voor de Apple Watch er nu wel of niet?

Bestaat WhatsApp en voor de Apple Watch nu wel of niet? Ik kom er even niet uit.

Bijdrager
    Eple

Nee, (nog niet).

Bijdrager
    Wijtze

Ik heb de beta draaien van iOS 9.1 en daarop kan ik berichten beantwoorden via de Apple Watch. Echter komen de antwoorden voor zover ik het getest niet door in het gesprek. Het werkt volgens mij nog niet dus. Ook via de snelle reactie in het beginscherm werkt het nog niet.

Bijdrager
    jan jansen

Bijdrager
    nicj56

De apps is op zichzelf is niet op de watch alleen je kan wel reageren op melding sinds de laatste update van iOS zelf.

De berichten komen wel in de chat

Ze zijn wel bezig met een watch-app

• Deze reactie is gewijzigd 2 jaren, 11 maanden geleden door  nicj56.

Bijdrager
    Spinozo

Yes it works. Berichtjes terugsturen via spraak naar tekst, emoji of predefined met WatchOS 2.01 en iOS9. Er is nog geen app van Whatsapp zelf dus je reageert alleen per bericht en kan niet zomaar wat in een groep gooien of iemand zelf uitkiezen om te berichten. Een betatester was al wel bezig met Whatsapp op de Apple Watch.

Bijdrager
    Shmoo

” Echt wel vet, spraak naar tekstberichtjes ”

—-

….Henk is vet, spaak na testberichtjes.

Bijdrager
    marco1972

ik vind de whatsapp op ios9.1 niet betrouwbaar, de ene keer worden de berichten wel verstuurd en dan weer niet. Werkt dus niet echt betrouwbaar, ik moet nu elke keer op de iPhone kijken of het bericht wel verzonden is. Ik kan niet achterhalen wat het probleem is. Bij iMessage worden de berichten altijd verstuurd via de watch. Wie heeft dit ook opgemerkt met whatsapp ?

Bijdrager
    wdele

Er is geen WhatsApp app, maar je kan wel reageren. Wel ontzettend buggy want als ik een bericht stuur naar een groep komt die soms niet aan…

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.