14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Bijdrager
    Steef Ams

Is Wahtsapp nog mogelijk op iPad iOS 7 zonder jailbreak

Beste allen,

Is het nog mogelijk om Whatsapp op een iPad te zetten met iOS 7″ laatste update, maar dan wel zonder jailbreak?

Op internet vind ik informatie tot de iOS7 GM, maar daarna niet meer.

Alvast dank!

Bijdrager
    Robbie122

Nee, dit wil niet.

Bijdrager
    Steef Ams

Dat is een duidelijk antwoord:)

Dank je!

Gaat er 1 contact verloren:oops:

Moderator
    Mac Daddy

Het kan niet, maar is het ooit mogelijk geweest om Whatsapp op een iPad, zonder jailbreak, te draaien dan?

Moderator
    Mac Daddy

1 contact verloren? Geen iPhone? Zo nee. Er zijn andere manieren van comunniceren dan WhatsApp.

Bijdrager
    Steef Ams

Juist, maar deze persoon wil alleen maar via Whatsapp communiceren:roll: Dat is allemaal prima, iedereen heeft zo zijn of haar ding. Ik wilde even kijken of ik het contact in stand kon houden, maar dat gaat dus niet. Het contact was dan ook niet al te belangrijk:wink:

En nee, ik heb geen iPhone, slechts een oude Nokia 6300 of 6310, zoiets, met een rammelende luidspreker:-D

Moderator
    Mac Daddy

Aha. Dat kan ook natuurlijk. Ieder zijn telefoontje.

Maar iemand die enkel via WhatsApp wil communiceren? Ik ken de persoon niet, maar ik vind het vreemd en je beperkt jezelf nogal. Bij mij maakt het geen donder uit. WhatsApp, iMessage, FaceBook message, Mail, SMS, bellen, brief, twitter, instagram, YouTube videoboodschap, postduif, rooksignalen of keihard in mijn gezicht schreeuwen. Zolang je maar communiceert.

Bijdrager
    nicj56

Telegram op je mac/pc installeren en die gene daar naar overhalen? Kan ook op de iPad.

Bijdrager
    Prewanb

Whatsapp via bluestacks op je pc/mac installeren

Bijdrager
    Mr. Klugh

Dit is mogelijk, eerst moet je whatsapp op een iphone installeren en activeren, dan deze gegevens via het programma ifunbox kopiƫren en deze op de ipad te kopieren in whatsapp. Wel dien je vervolgens whatsapp op de iphone te verwijderen aangezien het maar toegestaan is op 1 apparaat. Dit alles zonder te jailbreaken. Deze methode vind je o.a. hier .

Geblokkeerd
    Anoniem

Ja is nog mogelijk maar echt een heel gedoe, je moet dan een iPhone ergens vandaan halen en daar je nummer op activeren en vervolgens die bestanden kopiƫren op een iPad weer deactiveren. Maar dan moet je wel iemand kennen die zn iPhone wil uitlenen.

Bijdrager
    Steef Ams

Dank voor de reacties! Klinkt als een leuke klus! Wellicht dit weekend eens proberen. Wie weet of het me lukt….:roll:

Bijdrager
    MacKevin11

Dat alles voor iemand die alleen via WhatsApp wil communiceren?:p

Bijdrager
    Steef Ams

Ja, ergens gaat het daar eigenlijk niet meer om. Nu is het meer een uitdaging geworden om het voor mekaar te krijgen. Kan ik daarna altijd nog beslissen hoe en wat:roll:

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.