-
HIJ IS NIET ZIEK!
meer mensen vallen af als ze ouder worden.
Voor amerikaanse begrippen ziet hij er dun uit, omdat die amerikanen zelf zo dik zijn.
Voor hollandse begrippen is het gewoon een gezonde vent.
Dus zeur niet.Edit:
@ poll, Nee & laat hem met rust.Ik moet ook zeggen dat ik zo langzamerhand behoorlijk genoeg krijg van dat gezeur dat Steve er zo slecht uit ziet. Opeens zijn we allemaal expert zonder enige daadwerkelijke achtergrondkennis.
Anyway, dit topic mag wel open blijven. Het andere ‘Oh oh oh, wat ziet Steve er weer slecht uit’ topic bevat immers geen poll.
”KoenIk moet ook zeggen dat ik zo langzamerhand behoorlijk genoeg krijg van dat gezeur dat Steve er zo slecht uit ziet. Opeens zijn we allemaal expert zonder enige daadwerkelijke achtergrondkennis.
Anyway, dit topic mag wel open blijven. Het andere ‘Oh oh oh, wat ziet Steve er weer slecht uit’ topic bevat immers geen poll.
Helemaal mee eens. En zou het s.v.p ook eens afgelopen kunnen zijn met dat amicale getutoyeer van Steve Jobs. Van dat gesteve dit en van het gesteve dat, begin ik langzamerhand ook behoorlijk genoeg te krijgen.Tenzij men hem daadwerkelijk persoonlijk goed kent, en dat is niemand hier. Inderdaad: onzinnige rare poll.
Zodra Steve doodgaat vertoon ik mij een half jaar niet meer op OMT.
Waarom? Omdat heel OMT dan in Rouw is, er 10.000 topics worden geopend over hoe het nu wel niet verder moet en iedereen aan het janken is. Die Steve Jobs obsessie is echt niet gezond.Die man heeft een normaal postuur, heeft kanker gehad (logisch dus dat hij is afgevallen) en werkt hard (zie je er slechter uit).
Pas als hij in het ziekenhuis wordt opgenomen mogen jullie weer zeuren.InactiefAnoniem18 september 2008 om 20:40”Lacebag”heeft kanker gehad (logisch dus dat hij is afgevallen)
Bij kanker aan de pancreas is het normaal dat je problemen krijgt met de absorptie van bepaalde voedingsstoffen… daarom val je af. Dus “ziek”: nee… “gezondheidsproblemen”: ja.
Er lopen al draadjes over Steve Jops (Jobs ziet er niet goed uit… )
Hier graag verder
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.