17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Q:
    Bijdrager
    japser909

Is Steve Jobs ziek?

In mijn zorgen om Steve Jobs deze poll…

:cry:

Bijdrager
    Speedooo

Ik word gek van deze topics! Er bestaat er al 1! :x

Bijdrager
    Lexis

HIJ IS NIET ZIEK!
    meer mensen vallen af als ze ouder worden.
    Voor amerikaanse begrippen ziet hij er dun uit, omdat die amerikanen zelf zo dik zijn.
    Voor hollandse begrippen is het gewoon een gezonde vent.
    Dus zeur niet.

Edit:
    @ poll, Nee & laat hem met rust.

Bijdrager
    japser909

Voor hollandse begrippen is het gewoon een gezonde vent

heb je dat magere koppie gezien in die vliegtuig sessie ? :|

Moderator
    Koen van Tongeren

Ik moet ook zeggen dat ik zo langzamerhand behoorlijk genoeg krijg van dat gezeur dat Steve er zo slecht uit ziet. Opeens zijn we allemaal expert zonder enige daadwerkelijke achtergrondkennis.

Anyway, dit topic mag wel open blijven. Het andere ‘Oh oh oh, wat ziet Steve er weer slecht uit’ topic bevat immers geen poll.

Bijdrager
    Bolle1961
    ”JulianNeef”

HIJ IS NIET ZIEK!

hij wordt alleen ziek van al dit soort topics

Bijdrager
    sedikit
    ”Koen

Ik moet ook zeggen dat ik zo langzamerhand behoorlijk genoeg krijg van dat gezeur dat Steve er zo slecht uit ziet. Opeens zijn we allemaal expert zonder enige daadwerkelijke achtergrondkennis.

Anyway, dit topic mag wel open blijven. Het andere ‘Oh oh oh, wat ziet Steve er weer slecht uit’ topic bevat immers geen poll.

Helemaal mee eens. En zou het s.v.p ook eens afgelopen kunnen zijn met dat amicale getutoyeer van Steve Jobs. Van dat gesteve dit en van het gesteve dat, begin ik langzamerhand ook behoorlijk genoeg te krijgen.Tenzij men hem daadwerkelijk persoonlijk goed kent, en dat is niemand hier. Inderdaad: onzinnige rare poll.

Bijdrager
    RoyHochstenbach

Zolang ie niet met een rollator naar zijn keynote komt, is er niets aan de hand. Als hij niet zo gezond uit ziet, komt dat zeker omdat ie misselijk is van al die appels 8)

Bijdrager
    Esquare

En hoe is het met jou, Japser? Die uitpuilende ogen zien er ook bepaald niet jofel uit… :kiss:

Bijdrager
    Dedstok

Laat die gast gewoon lekker met rust?

Elke keer als je die Steve Jobs ziet gaan er mensen huilen of ie ziek is of niet..

Bijdrager
    Lacebag

Zodra Steve doodgaat vertoon ik mij een half jaar niet meer op OMT.
    Waarom? Omdat heel OMT dan in Rouw is, er 10.000 topics worden geopend over hoe het nu wel niet verder moet en iedereen aan het janken is. Die Steve Jobs obsessie is echt niet gezond.

Die man heeft een normaal postuur, heeft kanker gehad (logisch dus dat hij is afgevallen) en werkt hard (zie je er slechter uit).
    Pas als hij in het ziekenhuis wordt opgenomen mogen jullie weer zeuren.

Bijdrager
    sven-

Misschien valt het allemaal wel mee, maar 2 jaar terug vond ik hem er veel beter uitzien en waren zijn Keynotes ook veel enthousiaster – ook leuker om te zien.

Inactief
    Anoniem
    ”Lacebag”

heeft kanker gehad (logisch dus dat hij is afgevallen)

Bij kanker aan de pancreas is het normaal dat je problemen krijgt met de absorptie van bepaalde voedingsstoffen… daarom val je af. Dus “ziek”: nee… “gezondheidsproblemen”: ja.

Bijdrager
    Yaris

Na zijn dood zal Steve Jobs heilig worden verklaard.

Bijdrager
    .Arne
    ”sven-“

Misschien valt het allemaal wel mee, maar 2 jaar terug vond ik hem er veel beter uitzien en waren zijn Keynotes ook veel enthousiaster – ook leuker om te zien.

Precies.

Bijdrager
    1984

Er lopen al draadjes over Steve Jops (Jobs ziet er niet goed uit… )

Hier graag verder

Bijdrager
    sven-

Maar Koen zei dat het open mocht blijven i.v.m. de poll?

”Koen

17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.