7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    MichaelDeBoey

Is het veilig om Mavericks op mijn laptop te zetten?

Hey iedereen

Ik heb sinds kort een developers account voor mac-apps te maken.
    Dit omdat het me interessant leek deze te beginnen maken.
    Nu zou ik graag Mavericks op mijn laptop zetten, maar ik vroeg mij af of ik hierbij speciale voorzorgen moet nemen.
    Moet ik deze op een aparte partitie zetten of wat raden jullie aan?
    Ik kan mij voorstellen dat er een hele hoop mac-apps niet meer zullen werken als ik Mavericks begin te gebruiken.
    Heeft iemand hier ervaring mee?
    Want van sommige mense hoor ik “gewoon doen want het is een mac en geen windows-pc dus da gaat werke” mr van andere mense hoor ik dan “ik zou toch oppassen…”
    Alvast bedankt!

Bijdrager
    Yggdrasil

Als je het echt wil testen zet je het gewoon op een partitie. Als het dan tegensteekt kun je zonder veel erg de partitie verwijderen en zit je met een stabiel systeem.

Bijdrager
    Maurits

Het is niet voor niets developer preview (beta), dus voor testen bedoeld.
    Ik zou het nooit op mijn werk-macbook installeren, maar op een test machine, of een externe HD of partitie als Yggdrasil aangeeft (of VM, maar dat schijnt nog niet zo goed te werken)

Bijdrager
    GrannySmith

De vraag stellen is de vraag beantwoorden toch?

Doordat je de vraag stelt maak je duidelijk dat je je hierover zorgen maakt. Dan moet je het dus niet doen. Spelen met beta’s is altijd link. Tenzij je alle data op het device kunt missen en misschien zelfs de hardware ook.

Bijdrager
    deSpaanseRente

Ik heb Maverick (niet op mijn hoofdcomputer), en ik ben geen enkel programma tot hiertoe tegengekomen dat niet of raar werkt.

Bijdrager
    MouseMighty

Je bent een rund als je met beta software op je productiemachine stunt!

Bijdrager
    MoNdO GeNeRaToR

DP2 werkt hier écht prima. Het ziet ernaar uit dat het een behoorlijk goed gaat zijn als de final release uitkomt.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.