10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:

Bijdrager
    was frans

is het mogelijk om de 3fm stream op itunes te luisteren?

Hallo,

weet iemand of het mogelijk is om de 3fm stream te luisteren met itunes, ik heb van alles geprobeerd, maar het lukt niet, nu moet ik het doen met windows media player maar dat werkt niet zo lekker…

bedankt,

frans

Bijdrager
    joriske

Hoi,

nee, iTunes ondersteund alleen een soort streaming mp3 protocol. 3FM gebruikt windows media. Probeer daar de laatste versie van (werkt bij mij goed, alleen is de breedband versie altijd bezet), en anders zou je Vido lan client www.vlc.org kunnen proberen.

Bijdrager
    ron can

Misschien niet direkt een antwoord op je vraag. Maar ik neem mijn radioprogramma’s meestal op. Hiervoor gebruik ik Audio Hijack.
    Dit neemt je streaming muziek op, dus zowel mediaplayer als real audio. En zet het vervolgens om in mp3. Dit kan je dan weer afspelen in itunes.

Voor mij is het ideaal omdat ik met een tijdverschil van 6 uur zit met nederland.

Bijdrager
    Chris Meijburg

Maar weet iemand of er ook zo’n soort programmatje bestaat om Real Movie bestanden mee op te nemen? Dus de streaming video.

Bijdrager
    Kraid
    ”Chris

Maar weet iemand of er ook zo’n soort programmatje bestaat om Real Movie bestanden mee op te nemen? Dus de streaming video.

Is het niet zo dat je net als bij Quicktime de proversie daarvoor nodig hebt.

Bijdrager
    svreeburg

QuickTime Pro neemt geen streaming op. Je kan wel in QT Pro een filmpje bewaren dat in je cache zit, maar dat is geen streaming.

Lijkt me wel intressant trouwens om streaming op te kunnen nemen.:)

Bijdrager
    was frans
    ”svreeburg”

Lijkt me wel intressant trouwens om streaming op te kunnen nemen.:)

met radiolover voor osX kun je itunes radio streams opnemen… echt geweldig, die bewaart alles als losse nummers

Bijdrager
    macnriq

Ik heb windows media player, en daarmee werkt het gewoon

Bijdrager
    dennis

Bekijk WireTap eens.. neemt alles op wat je maar wilt en is bovendien gratis!

Dennis

Bijdrager
    Kraid
    ”svreeburg”

QuickTime Pro neemt geen streaming op. Je kan wel in QT Pro een filmpje bewaren dat in je cache zit, maar dat is geen streaming.

Is het niet zo dat je net als bij Quicktime om mov’s en mpeg’s op te slaan de
    proversie nodig hebt, de pro-real nodig hebt om streams op te slaan.

zo dan…?

maare.. Frans, misschien is er een progje dat win-media streams her-uitzend als een formaat dat wel in itunes kan. (en dan geef je mij het i.p. van die stream:D )

Is Lexy niet op het forum die is volgens mij wel handig met online radio.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.