5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    iFlorens

Is het mogelijk om autocorrecties te verwijderen?

Hee, op m’n iPad doe ik veel verschillende dingen, soms Nederlands en soms Engels, als er onder Engelse woorden een streepje staat boeit me dat niet zoveel, maar wat ik wel vreselijk irritant vind, is dat de auto correctie the altijd in THE veranderd, en om speciaal daarvoor nou auto correctie uit te zetten, aangezien ik de ene keer Engels en de andere keer Nederlands praat. Dus.. Weet iemand of het mogelijk is om bepaalde woorden uit de auto correctie lijst te verwijderen?

Ik hoor het graag, groetjes.

Bijdrager
    Serena

Kun je toch gewoon bij de opties voor het toetsenbord uitzetten?

Bijdrager
    Freeek

Je kan ook bij algemeen en dan toetsenbord instellingen ofzo een Engels toetsenbord toevoegen. Dan wordt de taal zeg maar naar Engels gezet en zal hij dus een engelse autocorrectie uitvoeren.

Toetsenbord kan je switchen als je het toetsenbord hebt en dan op het wereldbolletje klikken naast de spatiebalk.. Dan kies je Engels en zal alles dus Engels worden.

Bijdrager
    robijnv

Een woord verwijderen kan niet, je kan wel heel vaak “the” typen en de autocorrectie ballon weg drukken. Het schijnt dat als je dit vaak genoeg doet de correctie weggaat.

Bijdrager
    iFlorens

@Freek: Dat zal ik is een keer toevoegen dan, hopelijk krijg ik er betere ervaringen mee dan op mn iPhone, want als je er daar per ongeluk op klikt switch hij bij mij gelijk naar die smileys xd

@Robijnv Ja bij sommige dingen dacht ik dit ook, maar ik heb het echt al heel erg vaak opnieuw gedaan enzo, en hij doet het nogsteeds

@Serena
    ik bedoel het woord the, en niet de hele autocorrectie

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.