10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    Niekw

Is het het waard?

Hallo beste mensen,

Ik heb momenteel een oude iPhone 2.5G uit de VS.
    Ik ben er heel tevreden mee, alleen vind ik het internet nogal sloom.
    Ik heb nog een abbonoment lopen bij KPN voor 1 jaar, maar eigenlijk wil ik heel graag de nieuwe iPhone 3G.
    Ik heb opzich genoeg geld voor het nieuwe abonnement en de aanschafprijs, maar ik vraag me toch af of het het wel waard is.
    Ik gebruik mijn iPhone vooral voor internet en youtube, en GPS lijkt me ook wel handig.
    Ik vroeg me ook af of er een manier is het iets ‘goedkoper’ te maken om dit te doen(ik verkoop mijn iPhone 2.5G niet).
    Graag hoor ik jullie meningen en idee├źn.

Bedankt!

Niek

Bijdrager
    Josebo.

Hm, als je veel internet gebruikt en veel filmpjes kijkt op YouTube heb je toch wel snel internet nodig. Op dat gebied kun je beter voor de 3G gaan. Als GPS je handig lijkt, moet je ook voor de 3G gaan. Even afgezien van alle kritiek die er op dit moment op is. En als je het goedkoper wilt. Tja, misschien een kwestie van gewoon even wachten tot de prijs zakt?

Bijdrager
    Niekw

Tja als ik de 3G neem, neem ik hem gewoon nu.
    De prijs zie ik het komende jaar niet zakken…

Nog een vraagje: Hoe zit het met dat je je abonnement pas later kan laten ingaan? Ik zag dat op de t-mobile website en ik snap dat niet helemaal? kan ik dan gewoon me iPhone halen maar me abbo gaat nog niet in?

Bijdrager
    MacHW

Bij T-mobile is het zo dat je 4 maanden uitstel kan aangeven bij je abonnement. Dat betekent dat je als je vandaag naar de winkel zou gaan, het abonnement op 25-01-2008 zal starten. Het toestel krijg je dan wel meteen mee. Helaas kun je er dan waarschijnlijk net zoveel mee als een Ipod touch, of je moet al een t-mobile simkaart hebben met databundel. Succes ermee!

Bijdrager
    Niekw
    ”MacHW”

Bij T-mobile is het zo dat je 4 maanden uitstel kan aangeven bij je abonnement. Dat betekent dat je als je vandaag naar de winkel zou gaan, het abonnement op 25-01-2008 zal starten. Het toestel krijg je dan wel meteen mee. Helaas kun je er dan waarschijnlijk net zoveel mee als een Ipod touch, of je moet al een t-mobile simkaart hebben met databundel. Succes ermee!

Bedankt.
    Is het mogelijk hem te jailbreaken zodat ik hem met me KPN Sim kan gebruiken?

Bijdrager
    MacHW

Nee, helaas kan dat nog niet. Jailbraiken kan wel, maar dan kan je alleen zelf applicaties installeren. Je kan hem nog niet sim-lock vrij maken, zodat je je KPN erin kan gebruiken.

Moderator
    Poezenbeest

Ik zou even googlen op turbosim of xsim….

Bijdrager
    Niekw

Ik heb er gister toch maar een gehaald.
    Gewoon bij T-Mobile, tot nu toe overal ontvangst, maar weinig 3G helaas:(
    Ik dacht dat na 2.1 dat zo’n beetje verholpen zou zijn.

Moderator
    Pete.Z
    ”Niekw”

Ik heb er gister toch maar een gehaald.
    Gewoon bij T-Mobile, tot nu toe overal ontvangst, maar weinig 3G helaas:(
    Ik dacht dat na 2.1 dat zo’n beetje verholpen zou zijn.

De 3G ontvangst, of het eventuele gebrek daaraan, ligt niet aan de iPhone, maar aan T-Mobile….2.1 heeft daar dus in de basis weinig aan veranderd.

Bijdrager
    Veritas
    ”Zerk”

Ik zou even googlen op turbosim of xsim….

schijnt dat de kaartjes op ifoneguide.nl perfect werken, kost je wat maar dan heb je ook wat.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.