30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 4934)
  • Q:

Bijdrager
    was frans

Is het bij jullie ook zo warm/koud?

Is het bij jullie ook zo warm?
    Hier in Breda vallen de mussen van het dak!

Bijdrager
    Nexus

Whaha! :D

Hier in ’t zonnige zuiden (Maastricht) is ’t ook best warm, ik kan dan ook niet echt slapen. Net een poging gewaagd, maar ik bleef wakker. Vriendin heeft er ook moeite mee, maar die schijnt nu zachtjes in slaap gevallen te zijn… sjjt!!

Bijdrager
    Syndic

Ja man! Echt fokking heet hierboven op de computerkamer:x Laat staan strax in bedje… d’r ligt al een kacheltje zo’n 3 uur te ronken:P

Bijdrager
    cabbie

het is hier ook niet koud. Maar ook niet vochtig dus wel te harden. We hebben airco in huis, alleen niet aan staan.

Bijdrager
    Amsterdam

Ik mag niet klagen zo vroeg in de morgen. :)

Bijdrager
    Macfan1965

Ben momenteel bezig in de computerruimte…
    Daar is het nog geen 30 graden (29,5)……..
    Dat wordt nog wat vanmiddag !!!!

Bijdrager
    Amsterdam

Soppen geblazen dus… :D

Bijdrager
    Zora la rousse

Gisterenavond 27 graden in de gang en de zon pal in de huiskamer.
    Daar heb ik maar niet op de thermometer gekeken.

Bijdrager
    Mac-ofiel

Ik moet zeggen dat het bij mij in huis goed uit te houden is, de woon- en slaapkamer liggen op het noorden dus dat scheelt :lol:

Bijdrager
    Amsterdam

Hier in de studio een soort oven op m’n werk. Heerlijk. Denk dat het buiten een graad of 24 is maar hier binnen tippen we bijna aan de 30 denk ik. Heerlijk. Lekker vochtige hitte. Kan je mij echt blij mee maken. Heeft wellicht te maken met het Indische bloed wat als een idioot door m’n aderen suist.

Bijdrager
    drscsi

Net even buiten een peuk gedaan. Wat is het toch heerlijk weer, lekker zonnetje, windje d’rbij. Krijg er gewoon een vakantiegevoel van. 8)

Bijdrager
    Amsterdam

Heerlijk he? De zomer is goed voor ons Nederlanders dit jaar. Ik kan mensen die klagen over de hitte soms wel schieten. Ja schieten ja. Met die dubbelloops gun ROFL waar ik ook parkieten mee de uit de pijp help ROFL :lol:

Bijdrager
    Andre

Ongeveer 20 Graden (Met 3 airco’s:-)

Geen idee hoe het buiten is… Luiken zijn dicht… Geen zon A.U.B.

Bijdrager
    tony montana
    ”Mac-ofiel”

Ik moet zeggen dat het bij mij in huis goed uit te houden is, de woon- en slaapkamer liggen op het noorden dus dat scheelt :lol:

Of lekker in een kuip liggen.. 8) Aaaahh…

Bijdrager
    The Photographer

Beneden in de winkel lekker airco… :mrgreen:
    alleen boven in het machok niks.. best warm, warmer en warmst…

gelukkig zo’n gekoelde aquasysteem met limonade.. :P

Bijdrager
    Macfan1965

HOERA….

31 graden in het computerhok !!!!

IK WIL EEN AIRCO……

Bijdrager
    drscsi

Serverruimte 22 graden, brrr. Mmm, ik denk dat de servers wel wat onderhoud kunnen gebruiken vanmiddag. :innocent:

Bijdrager
    Elger

hmmm… hier is het wel lekker na een nacht de ramen open hebben laten staan:)

Bijdrager
    Amsterdam

Heerlijk is het hier. Beetje Van Waaimans maar wel een lekker zonnetje. 8) Ducje, draai maar vast warm! :D

Bijdrager
    Urbin Design

Vandaag strandweer.

Kijken of we een plekje kunnen vinden:P

Bijdrager
    Amsterdam

Urb dit is bijna eng. Ik heb die foto ook moeten gebruiken in een presentatie LOL

Bijdrager
    Urbin Design

Bijna Eng tering daar is die gif nix bij.
    Wel toevallig Hahahahahaha. dat wist ik niet Ams:P

Bijdrager
    Aleida

Warm, het kan niet warm genoeg zijn in dit huis uit 1642, bij deze temperaturen buiten is het binnen koel, in de winter een ijskelder ondanks hoog opgestookte houtkachel, wat mij betreft mag het altijd 30 graden boven nul zijn, zelfs buiten onder de bomen is het aangenaam, ik heb wel enig medelijden met jullie die in benauwde, hete kamers moeten verblijven, daar staat dan tegenover dat jullie mij ’s winters kunnen beklagen.

Bijdrager
    Urbin Design

Hmmm woon je in een kerker Aleida!
    Of in een loods ergens onder de straat in Utrecht.

Bijdrager
    Amsterdam

24 graadjes. Heerlijk….. 8)

Bijdrager
    iTijn

Heerlijk weer….. lekker op het delftsche hout rondgehangen, beetje gezwommen en een beetje getoured met de cabrio….. tres scheisse alleen dat ik vanaf morgen 5 dagen lang in een cursus lokaal bij ibm zit

Bijdrager
    iTijn

damnit, kan een mod de eerste een trap richting trashcan geven ?

Bijdrager
    Urbin Design

Warm he?;)

Bijdrager
    cabbie

het is hier aangenaam. Vanochtend een uurtje aan het strand gehangen. Vanmiddag naar de dierentuin/treinenmuseum/Apple store.
    Zo iets.
    Ik ben al aardig verkleurd dit jaar.

Bijdrager
    Amsterdam

Morgen 27 graden jongens, oh, vandaag alweer inmiddels LOL shit bedtijd voor Wendy ROFL

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 4934)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.