3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    DEform

Is HD de ‘bottleneck’ bij de iMac G5? Doe de test!

Hoi allemaal,

Zoals zovelen heb ik ook een iMac G5 gekocht! Ik heb de 20″, met 1GB aan ram. Toen ik’m pas had, had een vriend van me pas een nieuwe PowerBook G4 gekocht!
    Natuurlijk wouden we weten wie de snelste had, allé, ik wou het weten om hem te pesten dat de mijne sneller was :evil: , maar ok! En zo hebben we een bechmark progje gevonden!

Maar wat mij nu opvalt, is dat mijn maccie, veel sneller is, 1,5x zo snel, als de ‘standaard’ DP PowerMac G4 waarmee Xbech vergelijkt!
    Maar het enige dat enorm achterloopt, is de HD, hoe is dit bij jou? De mijne maakt soms ook redelijk raar krakerig geluid!

Nu zou ik willen vragen aan mede-iMac-G5-gebruikers, sluit ff alle progjes af, download Xbench even, en doe de test!

Mijn resultaten kan je hier bekijken! Maar, ik heb een hd van 250GB, waar er nog maar een 50 van vrij is, en ik heb vééél programma’s geïnstalleerd!

Ik ben benieuwd naar de resultaten!

Bijdrager
    MacBeer
    ”iMac

Zoals zovelen heb ik ook een iMac G5 gekocht! Ik heb de 20″, met 1GB aan ram. Toen ik’m pas had, had een vriend van me pas een nieuwe PowerBook G5 gekocht!

Die bestaat nog niet… je vriend heeft een Powerbook G4.

Ik weet niet of je zulke benchmarkprogramma’s kunt vertrouwen.

Bijdrager
    DEform

Sorry hé! Klein typfoutje! Nu beter…

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.