11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    TurkishDelight

Is er Vodei (afspelen van avi) voor Mac. Of een alternatief?

Ik heb een film zitten downloaden, en ik wilde het graag afspelen zojuist. Ik dacht het is een .avi moet wel lukken, opeens krijg ik de melding dat ik Vodei nodig heb..

http://www.vodei.com/

Vodei zegt mij niets, maar volgens mij is het een soort van plugin om films die met Vodei ge-encode zijn af te spelen
    (structuur film: Apple BMP, 640 x 480, 256 MPEG Layer 3, Stereo, 32,000 kHz)
    (.avi extensie)
    Ik heb op de site van vodei gecheckt maar er is geen Mac versie.. Weten jullie of er zoiets of een alternatief voor Vodei voor de Mac beschikbaar is.. Anders heb ik die film voor lucht gedownload..:cry:

Moderator
    Strifer

met welke player speel je hem af? heb je vlc al geprobeerd?

Bijdrager
    TurkishDelight
    ”Strifer”

met welke player speel je hem af? heb je vlc al geprobeerd?

zowel Quicktime als VLC geprobeerd..
    het is een bestand van 700 Mb..
    en hij speelt maar 5 seconden af.. en in die 5 seconden staat er op het scherm ga naar http://www.vodei.com om de laatste codecs te downloaden.. heb op de site gekeken maar geen Mac versie.

Bijdrager
    bjurn

tja dat is een windows only codec, nu las ik ergens dat ze wel een converter gaan uitbrengen voor mac os x ergen midden 2007….

Bijdrager
    TurkishDelight
    ”kolbeek”

tja dat is een windows only codec, nu las ik ergens dat ze wel een converter gaan uitbrengen voor mac os x ergen midden 2007….

bron? link?

Moderator
    Night

Bron / link

Kon je dat nou ècht niet zelf verzinnen, of vind je het gewoon handiger om het een ander te laten doen?

Bijdrager
    TurkishDelight
    ”Night”

Bron / link

Kon je dat nou ècht niet zelf verzinnen, of vind je het gewoon handiger om het een ander te laten doen?

da moet je wel de juiste link geven.. want dit is niet de antwoord op mijn vraag..:lol:
    jou antwoord is het volgende:
    No. At this time Vodei MP works only on Windows. We are evaluating the possibility of making a Macintosh and/or Linux version.

Mijn vraag ging over de converter die ergens mid2007 zou worden uitgebracht.. waar heb je dat gelezen.. kan je mij DIE link misschien geven..
    :)

Moderator
    unSOUND

Wat Night bedoeld is dat als HIJ Google kan gebruiken, JIJ dat ook kan.

( en daar ben ik het eigenlijk wel een beetje mee eens… )

Moderator
    Night

;)

Bijdrager
    Togassa

Waarschijnlijk download je tezamen met die vodei software een geweldige hoeveeld spyware en andere onzin.
    Misschien dat dit en dit wat achtergrond informatie geeft.
    Kortom gewoon een nieuwe versie van de film downloaden.
    play3w is zo’n zelfde soort ellende, waarbij de player vol met spyware zit.

Geblokkeerd
    Anoniem

Bah, zowat het meest irritante probleem in de hele webwereld, vind ik: al die verschillende standaarden, plugins, mediaplayers,…

Ok, Wilkinson-scheermesjes passen ook niet op Gilette-houdertjes, maar de film- en computerwereld kan toch wel wat harmonisatie gebruiken, in plaats van altijd hun eigen gratis mediaplayers overal op te dringen.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.