7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Ouwe Dibbes

Is er ook een audio output op nieuwe Airport Express?

Ik gebruik mijn Airport voornamelijk als Speaker aangesloten met audio kabeltje aan mijn stereo set. Hebben die nieuwe Airports dezelfde mogelijkheid? Ik zit al weer een tijdje naar de plaatjes van die nieuwe torens te staren maar, blijf toch dat kleine jack-inputje missen.
    Hebben ze daar bij Apple een ander oplossing voor gevonden of omarmen ze nu volledig Airplay? In dat geval zou je ook je Airport met een kabeltje aan je stereo moeten koppelen. Of moet ik dan toch aan een nieuwe receiver waarin Airplay is verwerkt. Of zie ik iets over het hoofd?

Dank alvast.

Dibbes

Bijdrager
    fred44nl

de Airport Express is niet vernieuwd.
    je bedoelt dus de Airport Extreme:)

http://www.apple.com/nl/compare-wifi-models/

Bijdrager
    KarelWillem

En, om antwoord te geven: nee, op de nieuwe Extreme (en alle voorgaand modellen) zit géén audio-output.

Jij hebt een Airport Express, en dat is wat anders.:)

Bijdrager
    polansky

Met andere woorden, je hebt dus geen zier aan de nieuwe Airport Extreme en je kunt beter wachten op een vernieuwde airport express:roll:

Ben blij dat ik nu net op tijd gewaarschuwd ben, want hij was hier ook bedoeld voor in de huiskamer en om hem daarna door te koppelen aan de av-set.

Bijdrager
    Ouwe Dibbes

@fred44nl: Dank voor je link en ja duidelijk nu.
    @KarelWillem, ik was in de veronderstelling dat de Express nu de Extreme is. Alles blijft bij het oude.

Bijdrager
    KarelWillem
    polansky op 14 juni 2013

Met andere woorden, je hebt dus geen zier aan de nieuwe Airport Extreme en je kunt beter wachten op een vernieuwde airport express :roll:…

Met andere woorden; je hebt net zoveel aan de Extreme als je altijd aan de Extreme hebt gehad, lieverd.;)

Ik geloof dat niet iedereen helemaal het verschil snapt tussen een Express en een Extreme.

Bijdrager
    TheBigZ
    polansky op 14 juni 2013

Ben blij dat ik nu net op tijd gewaarschuwd ben, want hij was hier ook bedoeld voor in de huiskamer en om hem daarna door te koppelen aan de av-set.

Als je al een router hebt is een Apple TV dan misschien een betere oplossing voor jouw situatie. Dan kun je zowel audio als video streamen naar je AV-set.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.