20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 20)
  • Q:
    Bijdrager
    wenkie

Is er nog iets anders dan LIME WIRE en POISONED

Ik gebruik LIME WIRE en POISONED om muziek en dergelijke te downloaden.
    LIME WIRE vindt ik meevallen omdat hij verwittigd als je een beschadigd bestand aan het downloaden bent, het nadeel vindt ik dat je haast nooit volledige muziekalbums tegenkomt.
    Bij POISONED heb je daarentegen weer meer keuze als je een muziekgroep of nummer aanvraagd maar dikwijls zijn de bestanden beschadigd.
    Nu is mijn vraag, zijn er nog andere programmas onder de applegebruikers om muziek en dergelijke te downloaden?

Groeten wenkie

Bijdrager
    mailmen

foei Wenkie!

Bijdrager
    Josh
    Bijdrager
    ivan.roos

Carracho?

Bijdrager
    Walkingfingers
    ”Josh”

Acquisition

Werkt inderdaad prima, heb er al het nodige mee binnengehaald.

Bijdrager
    sarasin

Bittorrent

Bijdrager
    moodjoo
    Bijdrager
    Pier

Thoth
    Unison

Bijdrager
    boesboes
    ”mike”
    ”Josh”

Acquisition

Werkt inderdaad prima, heb er al het nodige mee binnengehaald.

acquiston zokt blijkbaar enkel op limewire netwerk?

toch wel beetje absurd.

support independant mac developers! Pay for the software…

volgend de ontwikkelaar moeten we al z’n arbeid vergoeden door te betalen voor z’n software, waarmee we dan weer illegaal mee downloaden, beetje dubbelzinnig toch:)

Bijdrager
    HRH

Een mijns inziens te weinig bekende en dus genoemde manier zijn de nieuwsgroepen. alt.binaries.sounds.mp3.complete_cd bijvoorbeeld.

Bijdrager
    Goes

Juist, maar dan vraag ik me dus serieus af welk programma ik daarvoor (die nieuwsgroepen dus) moet gebruiken. Mij lukt het niet om er iets van te downloaden. Terwijl volgens de kenners (clubgenoten met windows) chello een erg goeie ‘retention’ heeft…

Bijdrager
    iStef

Direct Connect :innocent: 8)

Bijdrager
    M-Jay

Alles op een rijtje
    MacP2P.com

Greetz,

M-Jay

Bijdrager
    LeBigMac

Naast bovengenoemden mlMac, deze grafische userinterface voor mlnet kan meerdere netwerken tegelijk aan. Wel even geduld hebben als je in de rij (queue) staat!!!

Het is dus een Multi-Network p2p client (Global Shares Direct Connect Open Napster Gnutella Fasttrack BitTorrent Donkey Soulseek) waarmee je veel kan vinden :innocent: en ook nog torrents kan openen.

”de

MLdonkey is a multi-platform multi-networks peer-to-peer client. Originally, it was the first open-source client to access the eDonkey network . Currently, with eDonkey , it supports several large networks, such as Overnet , Bittorrent , Gnutella (Bearshare, Limewire,etc), Gnutella2 (Shareaza), Fasttrack (Kazaa, Imesh, Grobster), Soulseek (beta), Direct-Connect (alpha), and Opennap (alpha). Networks can be enabled/disabled, searches are performed in parallel on all enabled networks, but each file is only downloaded from one network (wait for next release !), but from multiple clients concurrently.

Bijdrager
    gretver

limewire, azereus, acquisition… Allemaal bullshsss…

Het enige programma dat je nodig hebt, Met name om hele albums te beluisteren (voor het album gaat kopen uiteraad… ) is nicotine.app
    Dit is soulseek voor de mac… Bijna alles te vinden wat uitgebracht is.

Bijdrager
    boesboes
    ”gretver”

limewire, azereus, acquisition… Allemaal bullshsss…

Het enige programma dat je nodig hebt, Met name om hele albums te beluisteren (voor het album gaat kopen uiteraad… ) is nicotine.app

AHA! daar wachtte ik al lang op:)
    ben het al aan het downloaden!!!

Bijdrager
    Delta_T
    ”gretver”

Ik heb zowel Nicotine als X11 gedownload en geïnstalleerd. Zijn er nog specifieke instellingen nodig? Iets vinden lukt mij niet.:?

Bijdrager
    boesboes
    ”Liebemshats”
    ”gretver”

Ik heb zowel Nicotine als X11 gedownload en geïnstalleerd. Zijn er nog specifieke instellingen nodig? Iets vinden lukt mij niet.:?

mja werkt toch ook niet bij mij! Kan niet verbinden met server! Als je wat op internet rondzoekt merk je al vlug dat het installeren niet bepaald een makkie is!

Bijdrager
    HRH
    ”Goes”

Juist, maar dan vraag ik me dus serieus af welk programma ik daarvoor (die nieuwsgroepen dus) moet gebruiken. Mij lukt het niet om er iets van te downloaden. Terwijl volgens de kenners (clubgenoten met windows) chello een erg goeie ‘retention’ heeft…

Ikzelf gebruik MT-Newswatcher maar er zijn vele andere applicaties die hetzelfde doen. Over de retentie van Chello ten opzichte van andere providers kan ik niks zeggen, ik gebruik alleen de nieuwsservers van Chello. Wel heb ik gemerkt dat Chello het aantal connecties heeft afgeknepen tot maximaal 4 per client, wat het downloaden aardig vertraagt.

Bijdrager
    wenkie

Heb ze allemaal eens uitgeprobeerd ( alleen NICOTINE APP. niet , zal ik later eens uitproberen met een vriend van mij LSMISCH genaamd) en ik vindt de meeste keuze bij MLMAC omdat het op veel netwerken tegelijk werkt.

Bedankt allemaal voor de info
    groeten wenkie

20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 20)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.