16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Q:
    Bijdrager
    Meart

is er een outlook express update voor OSX?

is er een outlook express update voor OSX? Ik had Outlook op Os 9 en dat beviel me wel. Als ik dit op 10.3.8 wil hebben, moet ik dan ergens een update vandaan vissen?

Thanx!

Bijdrager
    Esquare
    ”Meart”

is er een outlook express update voor OSX? Ik had Outlook op Os 9 en dat beviel me wel. Als ik dit op 10.3.8 wil hebben, moet ik dan ergens een update vandaan vissen?

Nope. En die gaat er ook nooit meer komen.

Bijdrager
    Meart

That sucks! Maar bedankt, scheelt weer zoeken.

Ik zat al even te klooien met ‘Mail’ maar kwam niet verder dan een mail kunnen versturen, ontvangen kan ik nog niet, is daar in een kort woord iets over te zeggen?

Bijdrager
    Turver

Heel kort: typ je instellingen wat zorgvuldiger in.

(M.a.w.: dit ligt niet aan Mail.)

Bijdrager
    was frans

er is wel een betaalde versie van de luxe variant van outlook (entourage) die zit in het pakket office.
    Entourage is een stuk uitgebreider dan outlook express > o.a kalender/agenda erin.
    Verder lijkt het in gebruik op outlook express.

Bijdrager
    Meart

Righty, zal ’t nog ’s herzien.

Overigens geen probleem toch dat het op een windows server zit. of vereist dat nog aparte instellingen?

Bijdrager
    Mattnh

Ik ben zelf erg tevreden over Thunderbird…

Bijdrager
    Dick de Roos
    ”Meart”

Righty, zal ’t nog ’s herzien.

Overigens geen probleem toch dat het op een windows server zit. of vereist dat nog aparte instellingen?

Dat lijkt mij niet.
    Waarom kan je geen post ontvangen?
    In Mail >> voorkeuren>> Accounts en onder “Accountinformatie” alles goed invullen.
    Kan niet fout gaan denk ik.
    :apple:

Bijdrager
    Nikita

Ik moest in het begin (paar maanden terug) vooral wennen aan dat de Postbussen in Mail aan de rechter kant staan (ipv links in OE). Maar verder vind ik Mail véél prettiger werken dan OE, zeker ook omdat er gewoon standaard ’n Spamfilter in zit die je ook zelf makkelijk kan aanpassen! Maar Entourage kan je idd gebruiken als vervanger voor OE, het is in feite Outlook voor Mac, als je Windows-ervaring hebt op dat gebied.

Bijdrager
    wjgmspeedy

Je kunt die postbussen ook links zetten hoor. Menu weergave > verberg postbuslade. Sleep het Mail-venter naar rechts, zodat er bijna geen ruimte meer over is aan de rechter kant. Menu weergave > toon postbuslade. Voila.

Bijdrager
    Nikita

Verrek! Nouja, ik ben d’r nu al zo aan gewend dat het allemaal rechts staat dat links nu weer vreemd aanvoelt :?

Bijdrager
    Tomaat

Ik heb Mail een tijdje gebruikt maar ik vind Thunderbird echt een stuk fijner werken:)

Ook de mensen die ik ken met een Windows pjoeter heb ik aan de Thunderbird gekregen en ook deze zeggen dat ze het fijner vinden werken dan Outlook Express.

Bijdrager
    iTommie
    ”Meart”

Thanx!

Is dit nou een echte Apple fan?

Tsss…

Diep triest :cry:

Bijdrager
    Nisei

Hoezo?

Bijdrager
    simonvk

Heeft iemand eigenlijk wat plaatjes van Entourage op OSX? Ben eigenlijk wel benieuwd hoe dat eruit ziet:)

Bijdrager
    michelvdb
16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.