10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    Shmoo

Is er een mogelijkheid om je Mac wakker te maken?

Wat ik graag zou willen is dat ik op de iPad iets kan doen zodat ik mijn Mac mini wakker maak zonder dat ik naar boven hoef te lopen om een tikje op het Trackpad te geven.

Bijdrager
    sjoerdrei

Ik gebruik deze al een tijdje. Als je mac alleen verbonden is met wifi is er kans dat hij het niet doet.

Bijdrager
    feek
    Bijdrager
    TheBigZ

Als iTunes actief is op je Mac kun je de Remote app gebruiken om je Mac uit zijn slaap te halen. Erg handig, vind ik zelf.

Bijdrager
    Shmoo

iTunes gebruik ik nooit of heel zelden.ik zal die Tuts + website eens doorlezen.

Bijdrager
    KarelWillem

Gewoon (een desnoods compleet lege) iTunes open laat staan.
    Het eet geen brood, en werkt dus wel heel handig.

Geblokkeerd
    Anoniem

http://macid.co

Misschien is dit wat, is tijdelijk gratis.

Bijdrager
    Shmoo

Ziet er eenvoudiger uit dan al het andere alleen wat mij dan wel weer stoort is dat de Mac versie van de app niet in de Mac App Store te downloaden is en de iOS versie wel.

Geeft een beetje raar gevoel.

Geblokkeerd
    Anoniem

Dat komt door dat sandbox verhaal, een Mac Appstore app mag je Mac niet unlocken en dat soort ongein niet doen.

Bijdrager
    Shmoo

Oké ik heb het even geprobeerd maar als ik het goed zie kun je maar 1 iOS device tegelijk aan een Mac koppelen en dan moet deze contineu gepaired blijven.

En wat doet die eerst ‘advertising’ setting in de iOS App? Als ik deze uitschakel is mijn iOS device niet meer zichtbaar voor de Mac versie, waarom maken ze dan een true or valse optie als er toch niets te kiezen valt.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.