12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    nigelllv

is er een jailbreak voor iPhone met iOS 6.1.3?

De titel zegt genoeg.

Op internet was ik opzoek naar een jailbreak voor mijn iPhone met iOS 6.1.3, maar die kon ik niet vinden. Iemand tips?

Inactief
    Anoniem

Die mogelijkheid is er niet.

Bijdrager
    Niels

Nee, iOS 6.1.2 zal waarschijnlijk de laatste jailbreak ooit zijn. Evaders verwacht dat iOS7 hoogstwaarschijnlijk onkraakbaar zal zijn.

De jailbreak voor oudere IOS devices met 6.1.3 is wel beschikbaar: http://www.evad3rs.net/2013/04/jailbreak-613-evad3rs-jailbreak-613.html#more

Bijdrager
    KarelWillem

Het ontwikkelingsteam van Evad3rs, verantwoordelijk voor de Evasion jailbreaks, zegt enkele kwetsbaarheden in iOS te hebben ontdekt welke achter de hand worden gehouden om iOS 7.0 te kunnen jailbreaken. Het team wil deze troefkaarten pas spelen op het moment dat er een grote update (ofwel iOS 7.0) op de planning staat.

Omdat over iOS 7.0 relatief nog maar weinig bekend is, is het nog niet helemaal zeker of de gevonden kwetsbaarheden kunnen bijdragen aan een mogelijke iOS 7.0 jailbreak. Daarnaast zijn de beveiligingslekken die reeds zijn gevonden, nog niet voldoende om een complete jailbreak mogelijk te maken. Toch is het team van Evad3rs hoopvol over hun capaciteiten iOS 7 uiteindelijk te jailbreaken, zoals hen dat ook met eerdere versie van iOS gelukt is (met uitzondering van 6.1.3).

Evad3rs houdt gevonden kwetsbaarheden voor toekomstige iOS-jailbreak achter de hand

Het is maar net welke berichten je wilt lezen.:)

Bijdrager
    Rickje

Interessant, lijkt steeds meer op de Apple TV 3gen. qua storyline. Weet alleen niet of ik blij moet zijn van een niet te jailbreaken apparaat;)

Bijdrager
    Niels

Rechtstreeks van Evad3rs: The next major version of Apple’s mobile operating system, iOS 7 is expected to be almost impenetrable

Bijdrager
    deSpaanseRente

Als dat het geval is, en de icoontjes van ios nog altijd spuuglelijk, belachelijk groot en niet aanpasbaar zijn dan zal ik alvast nooit upgraden naar ios 7 en mijn volgende smartphone zeker geen iPhone zijn.

Jammer jammer.

Bijdrager
    nicj56

@despaanserente,

Weet zeker dat je windows phone gaat pakken he?

@ts,

Helaas is die er niet die jailbreak zoals eerder al gezegt(heb zelf nooit aan jailbreaken gedaan) tot nu alleen maar problemen mee gehoord van andere dat de telefoon zich gaat tegen keren

Bijdrager
    Rickje
    nicj56 op 22 april 2013

@despaanserente,

En wat dan nog? Of mag dat niet van jou?

Bijdrager
    nicj56

@rickje waar baseer je dat nu weer op?

Bijdrager
    Rickje

Waar baseer jij dit op?

nicj56 op 22 april 2013

@despaanserente,

Bijdrager
    iPrincess

Spijtig dat er weinig kans is op een nieuwe jailbreak. School heeft mijn iOS geblokkeerd (alles lager dan 6.2 of 6.3 wegens veiligheidsredenen), en ik weiger te upgraden, want dan ben ik mijn jailbreak kwijt. Maar nu kan ik mijn rooster en mail niet meer bekijken. Niet verschrikkelijk, maar toch irritant.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.