9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    fabiankroezen

Is er een demo voor Civillisation IV?

Bestaat er al een demo voor Civ. IV?

Zou het graag eerst willen proberen voordat ik het koop.

Alvast bedankt

Bijdrager
    earnst jelke

Helaas, tot nu toe is er alleen een demo voor pc.

Bijdrager
    fabiankroezen

heeft iemand dan tot nu toe het spel al gespeelt?

Bijdrager
    gerror

Speel het via Boothcamp. Ziet er stukken mooier uit dan 3, die meer een opgepoetste versie van 2 was.
    Maar feitelijk is 4 ook weer niet zo verschillend van de vorige versies. ALs je een CIV die-hard bent, zul je het zeker waarderen.

Bijdrager
    DK master

Volgens zijn onderschrift heeftie geen intel mac;)

Bijdrager
    fabiankroezen
    ”DK

Volgens zijn onderschrift heeftie geen intel mac;)

Binnenkort wel, Maar goed, ik heb een PPC G4, 1.25 Ghz

Bijdrager
    Mendoza

ik heb hem deze week binnen gekregen. lijkt vooralsnog niet op Civ3. zowel uiterlijk als inhoudelijk een ander spel. ik beheers Civ 3 tot in de puntjes, maar met Civ4 voel ik me een redelijke beginneling.
    het grote probleem met Civ4 is dat het spel niet loopt zoals het hoort. bijna geen geluid werkt! daarnaast moet je een redelijk snelle mac hebben (vooral de videokaart is belangrijk) om Civ 4 te kunnen spelen. ik heb een iMac G5 1.8 met ruim 1GB geheugen met GeForce 5200 en het loopt allemaal een beetje stroef.
    hopen dat er binnenkort een update komt die ervoor zorgt dat in ieder geval het geluid het gewoon doet!

Bijdrager
    12Mac

Ik wil Civ 4 kopen, maar ik lees net dat het niet helemaal soepel werkt. Is dat al opgelost? En is het echt super storend?

Ik heb een iMac G5: rev B met 1 gig intern geheugen. Is dit goed genoeg voor dit spel?

Bijdrager
    Mendoza

er is nu een ‘patch’. werkt nu behoorlijk goed. op een G5 draait het prima. naarmate je op een grotere kaart speelt wordt het wat trager. op een normale kaart gaat het prima.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.