8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    shakey

Is er een alternatief voor Mail?

Kan ik op mijn Mac een ander programma gebruiken voor mijn e-mails dan het standaard bijgeleverde Mail?

Ik mis in Mail drie mogelijkheden:

1) E-mails die ik wil bewaren onderbrengen in aparte mappen.
    2) Vanuit iPhoto in Mail ge├»mporteerde foto’s kantelen (verticale, staande foto’s verschijnen horizontaal, liggend in Mail).
    3) Een in het mailprogramma geïntegreerde elektronische agenda zoals in Windows Outlook.

Of zie ik iets over het hoofd? En kan dit allemaal best in Mail?

P.S.: Binnenkort ruil ik mijn bolletje in voor een nieuwe iMac. Misschien dat Mail er een heleboel mogelijkheden bij heeft gekregen?

Bijdrager
    Vassilli

Ik weet niet of dit programma dat kan..
    Maar ik heb er goede dingen over gehoord

http://www.mozilla-europe.org/nl/products/thunderbird/

Bijdrager
    Dbakker

Volgens mij is alles mogelijk wat je vraagt.
    Alleen het draaien van foto’s niet.

Aparte mappen heten in Mail gewoon postbussen.
    Die kun je ‘oneindig’ aanmaken en onderverdelen.

’t Is wat vreemd maar helaas bij mij komen staande foto’s wel keurig staand in Mail terecht.
    Voor ’t draaien weet ik’t even niet. Dat lijkt me eerder in de bron (iPhoto) te liggen.

De electronische agenda zit inderdaad niet in Mail maar er is een hele mooie koppeling met iCal.
    Ga maar eens in je mailbericht op een afspraak staan… voor je’t weet staat’ie in je agenda… echt goed gedaan.:)

Geniet verder maar eens van je spatiebalk in Mail.
    Zo’n genot, je wandelt als een dolle, door alles wat er aan aanhangsels aan je mailtjes zit zonder ook maar 1 app te openen. Probeer maar eens.

Succes
    Douwe-Jan

p.s.
    Je kunt natuurlijk ook altijd overstappen op microsofts entourage. Dit zit standaard in het Office pakket.
    Maar jah, wil je dat? Hmmm….

Bijdrager
    Hansi2124
    ”shakey”

Ik mis in Mail drie mogelijkheden:

1) E-mails die ik wil bewaren onderbrengen in aparte mappen.

Dat kan. Dat noemen we tegenwoordig Postbus.

2) Vanuit iPhoto in Mail ge├»mporteerde foto’s kantelen (verticale, staande foto’s verschijnen horizontaal, liggend in Mail).

Kan ook. Zorg ervoor dat de foto in iPhoto al goed staat en dan pas naar Mail sturen.
    Dus eigenlijk hetzelfde als wat DBakker al heeft verteld;-)

Of zie ik iets over het hoofd? En kan dit allemaal best in Mail?

Misschien eens een blik werpen op de site van Apple bij de uitleg van Mail?

Bijdrager
    jabesse

Ik zou zeggen: ga eens naar een winkel waar ze Macs verkopen, en ga eens stoeien met Leopard’s mail. Ik vermoed dat er veel is verbeterd sinds de versie die jij hebt.

Moderator
    Strifer

moet dus allemaal gewoon met Apple Mail kunnen. Enkel punt 3 is niet in Mail zelf, maar dat werkt nauw samen met iCal!

Bijdrager
    Vodka

deze dan

Bijdrager
    Sanne

Postbox is inderdaad een hele goede mail client, en voldoet denk ik aan de gestelde eisen.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.