30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 121)
  • Q:

Moderator
    Adriaan Mol

Is er behoefte aan een CSS workshop?

Ik zie de vragen en interesse in CSS (ook bij mijzelf) alleen maar ophopen. Nu vraag ik mij af, is er behoefte aan een CSS workshop? Ik heb met de expert op ons forum (tennapel) gesproken, en die had misschien wel interessen om mee te werken.

Uiteraard moeten we dan eerst kijken of er genoeg interessen voor is. Let op: met een workshop bedoel ik eigenlijk meer de voordelen van CSS, CSS in het algemeen en de basis.

Bijdrager
    dada1958

Leuk initiatief… Ik ben benieuwd of één en ander wat op zal leveren in combinatie met Freeway Pro en de daarvoor onlangs aangeschafte CSS Suite Action…

Bijdrager
    meneer de koekepeer

Lijkt me errug interessant.
    CSS is in mijn opinie een must voor elke webdeveloper, maar helaas ben ik er zelf ook nog niet genoeg in thuis. Een workshop zou daarom dus perfect zijn!

Bijdrager
    HRH

Zeker interessant aangezien ik met mijn beperkte kennis tegen heel wat kleine maar vervelende dingen aanloop, zoals het verschillend weergeven in IE op wintendo en bijv. Safari. Afhankelijk van de plaats en datum zou ik graag meedoen. Is het mogelijk om een dergelijk workshop online te zetten/doen?

Moderator
    Lucas Raggers

Lijkt me heel nuttig!

Bijdrager
    MacX

Kijk dat zijn berichten, echt een goed initiatief.

Bijdrager
    freshface

Ik zou het ook zeer interresant vinden.

Bijdrager
    June

zou wel leuk zijn voor de newbies;)

Bijdrager
    Castor

Ik ben zeer benieuwd, Tennapel heeft zo vaak goede info dat ik benieuwd ben naar zijn round-up van de basics. Heel interessant…

Bijdrager
    MacX

Zo’n workshop, is dat online of gaan we gezellig met z’n allen ergens in een kroeg achter Tennapel z’n notebook hangen met een vette pils in ons knuist?:P

Bijdrager
    tennapel
    ”MacX”

Zo’n workshop, is dat online of gaan we gezellig met z’n allen ergens in een kroeg achter Tennapel z’n notebook hangen met een vette pils in ons knuist?:P

Ik dacht zelf meer aan een wijnchateau in zuidelijk Frankrijk :P

Bijdrager
    MacX

Bijdrager
    Bert

Ja, heel graag zelfs, stond er eigenlijk op te wachten… maar ja:(

Bijdrager
    Syndic

I’ll be there 8)

Bijdrager
    macpro

Klinkt niet verkeerd.
    Afhankelijk van plaats, tijdstip(pen) en of er een landelijk erkend diploma wordt uitgereikt. :P

Bijdrager
    Syndic

Ik DTP wel ff een leuk diplomaatje voor je in elkaar Pro:P

Bijdrager
    macpro

LOL:lol:

Dan ben ik zeker Cum Fraude geslaagd? :P

Bijdrager
    macetaria

Ik wil ook wel komen, maar dan mag het niet bij de zeehonden helemaal in het noorden van NL zijn. Dat is me iets te ver.

Interesse op overschot.

Bijdrager
    MacX

Heb je daar ook chateau’s?:o

Bijdrager
    lieven

‘k Weet niet of het de bedoeling is van een introductie te geven of uitgebreide tips & tricks, maar in het eerste geval kan je misschien een kijkje nemen in de xhtml-css introductie die wij bij zeus (de werkgroep informatica van universiteit Gent) hebben geschreven.. Kan handig zijn als uitgangspunt?

Bijdrager
    Bert
    ”lieven”

’k Weet niet of het de bedoeling is van een introductie te geven of uitgebreide tips & tricks, maar in het eerste geval kan je misschien een kijkje nemen in de xhtml-css introductie die wij bij zeus (de werkgroep informatica van universiteit Gent) hebben geschreven.. Kan handig zijn als uitgangspunt?

Absolute aanrader 8)

Bijdrager
    The Photographer

Ik als beginner op webgebied zou dit zeer informatief lijken…

Of te wel, als er plaats is en ik kan, Then I’ll be there..!!

Bijdrager
    bruno

cool 8)

Bijdrager
    bassabas

Lijkt me wel wat !

Bijdrager
    WebJ

Reken maar dat ik er ben!

/* BTW – Sorry dat ik er niet was deze week, weekje uitwisseling met school :cry: */

Bijdrager
    Whymme

Goed idee. Ik zal zeker deelnemen, indien afstand en kosten niet te groot zijn, en ik niet al te veel hoef te schuiven met werktijden.

Ik ben zuiver als amateur bezig met websites – ik neem aan dat dat geen probleem zal zijn. Toch?

Whymme

Bijdrager
    hansenonline

begrijp helemaal niets van css en wil er wel mee gaan werken.
    dus een workshop lijkt me wel een goed idee.

daan.

Bijdrager
    hans dorsman

Ik ben wel geinteresseerd.

Hans

Bijdrager
    Mando

idd. interessant!!!
    Ik volg de ontwikkellingen… chatau, kroeg of hoge noorden.:D

Bijdrager
    WebJ

Pas één iemand die het echt niet wil (en die heeft vast en zeker verkeerd geklikt :wink: ). Ik denk dat zoiets wel aan zal slaan!

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 121)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.