9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    xhdmix

Is dit ram geheugen goed voor mijn Macbook Pro?

Ik zou graag mijn Macbook Pro uit eind 2011 uitbreiden van 4 naar 8 GB nu is mijn vraag of dit ram geheugen goed is en betrouwbaar?
    http://www.forcom.be/componenten/geheugen-notebook/corsair-cmsa4gx3m1a1333c9-geheugenmodule.html
    Heb deze vraag al eens gesteld en ik kreeg er geen reactie op daarom dat ik het nog eens opnieuw vraag.
    Alvast Bedankt

Bijdrager
    verwijderd-profiel

Hier dus verder.

EDIT// @Hieronder Je hoeft niet het hele bericht te citeren als het gewoon boven je staat.

Bijdrager
    xhdmix
    JeroenJK op 09 augustus 2012

Hier dus verder.

Daar reageerde niemand dus daarom dat ik een nieuw topic startte het is nogal dringend.

Bijdrager
    Stirf

Ach, er zal straks wel een moderator komen en dit topic een slotje geven. Je kan oude topics ook bumpen, zodat het topic weer bovenaan de lijst komt te staan.

Bijdrager
    flierefluiter

aha,

nu voel ik mij wel geroepen om te reageren omdat ik het nu wel weet……

not

sorry:cool:

Bijdrager
    Michel2010

Dat geheugen zou moeten werken! En Corsair is een betrouwbaar merk, met “levenslange” garantie.

Volgende klant …

Bijdrager
    RobApple

Zie andere topic.

Bijdrager
    TheBigZ
    xhdmix op 09 augustus 2012

Ik zou graag mijn Macbook Pro uit eind 2011 uitbreiden van 4 naar 8 GB nu is mijn vraag of dit ram geheugen goed is en betrouwbaar?

Als je één 8GB reepje erbij plaatst heb je 10GB totaal voor hetzelfde geld. (2x8GB is nog mooier natuurlijk.)

Bijdrager
    Hansi2124

Inderdaad. Als er na slechts één dag niemand reageert, is dat nog geen reden om datzelfde topic weer aan te maken.
    Dat zou wat moois zijn op dit forum zeg! Hebben we ineens 70 procent méér topics om af te lopen…….:eek:

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.