11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    The_Envoy

Is dit niet strafbaar?

http://www.ioffer.nl/products.php?sectionid=1&catid=1&subcatid=&productid=2350

Dat is toch niet mogelijk, is zoiets niet strafbaar??

Bijdrager
    Neptunus

Lijkt mij wel. Het lijkt wel verdacht veel op een iPod. Het is er echter geen, dus ik weet niet… Juristen in de zaal?

Moderator
    Koen van Tongeren

Yup, erg illegaal: duidelijk een foto van Apple met idem copyright, maar dan gephotoshopped. Het zijn echter kleine sjacheraars. Denk niet dat Apple zin heeft om er achteraan te gaan.

Bijdrager
    Neptunus

Het is wel een echt bestaand ding! Ik ken iemand die zo’n ding heeft. De verhoudingen van het schermpje zijn anders…

Moderator
    Koen van Tongeren

Nou, toch weet ik zeker dat dat een ander model is dan op dit plaatje: het is namelijk letterlijk een foto uit Apple’s PR fotoarchief. Tot en met de positie van oordopjes is de foto exact het zelfde. Alleen is hier een groter schermpje op geplakt. Dat kan zelfs een Photoshop nitwit als ik nog. De daadwerkelijk verkochte MP4 speler zal er daadwerkelijk anders uitzien. Er is inderdaad genoeg troep uit China die er voor het lekenoog uitziet als een iPod (nano) maar in feite voor geen meter lijkt.

Bijdrager
    Barabas2005

Yep, dit soort dingetjes is op elke hoek van de straat te koop in Hong Kong. Een collegaatje kocht er eentje en ik mocht het even proberen. Enorme troep dus.

Bijdrager
    smoothly

Alhoewel ik het helemaal met Koen eens ben dat deze foto is geshopped, moet ik zeggen dat de foto op marktplaats van (waarschijnlijk) hetzelfde product wel een geslaagde fake is! :x

Ik vraag me dan altijd weer af of het clickwheel werkt en hoe de interface eruit ziet. :roll:

Bijdrager
    Marius1976

Waarschijnlijk werkt het clickwheel niet zoals op DE iPod.

Er staat ook onderaan het clickwheel: vol , dus zal het niet gaan zoals op het echte spul.

Overigens de aanbieiding van de TS kan haast niet waar zijn… 50 euro, terwijl er dan ook nog es 4GB geheugen in zit.

Ben benieuwd.

Marius

Bijdrager
    KarelWillem

Ik heb even een Chinese iPod Nano kloon gehad (gauw verkocht!).

Je wilt echt geen 4 Gb gaan vullen met zo’n ding. Of je moet erg van shuffelen houden.

Een cd selecteren is bijna niet mogelijk en je ‘scrolt’ je een ongans in een vreselijk traag tempo.

Al die extra’s kun je gevoeglijk schrappen.
    Filmpjes zijn in AMV formaat (dus onbruikbaar) en zien er uit als bagger.
    Radio is but.
    Geluid opnemen kàn handig zijn, maar niet met zo’n Chinese multi-color interface.

Nou ja, het is een leuk uitziende memorystick. Dat wel. :wink:

Bijdrager
    Marius1976

> leuk uitziende memorystick

Maar dat bedoel ik dus!

4GB voor die prijs… dadelijk blijkt dat dat geheugen ook nog onbetrouwbaar is.

Groet,
    Marius

Bijdrager
    t.leffers

Nounounou, wat een negativiteit; Er zit wel 16 level shifting op he! En dat mis ik toch elke dag nog op m’n iPod. :wink:

[size=9:c85469c063]Maar nee. Dit is natuurlijk gewoon troep van de bovenste plank![/size:c85469c063]

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.