6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    bd

Is dit mogelijk ?

is er een programma waarmee ik audio via fireiwire op kan nemen op mijn dv camera, en in imovie beelden scratchen live

Bijdrager
    fistkikker

Misschien is het mogelijk. Maar is het ook mogelijk een volledige zin te maken? Ik zou je graag helpen, maar ik kom niet uit het tweede deel van je zin … Wat bedoel je?

Bijdrager
    bd

ik heb een powermate en kan daarmee bepaalden beelden invriezen en in miliseconden bewegen, maar nu is de vraag ik zou ditt graag op willen namen op dv maar dan met muziek eronder, is dit mogelijk om muziek via firewire te krijgen terwijl ik zo bezig ben, zonder muziek lukt
    maar met is niet mogelijk onder final cut

Bijdrager
    fistkikker

Nog even doorvragen: dus je wilt in realtime beelden capturen en van audio voorzien, om het vervolgens ergens naar toe door te geven? En waarom dan in realtime? Als dat de bedoeling is, is daar vast een open source toolbox voor, via de command line c.q. shell scripts dat trucje voor je kan vertonen.
    [size=9:959fa714c8]en kijk een op de op-een-na onderste regel va je toetsenbord daar staan toetsen met punten komma’s en met een pijltje met die laatste maak je hoofdletters door die dingen te gebruiken verbeter je de leesbaarheid van je tekst enorm wat de bereidheid tot het beantwoorden van je vragen weer ten goede komt zie je wel[/size:959fa714c8]

Bijdrager
    HSL

en wellicht kan je ook je topic titel aanpassen zodat mensen van te voren weten wat ze kunnen verwachten.

:)

Bijdrager
    Djmichel

Ik snap je vraag niet echt direct…en als ik denk dat je bedoeld wat je denkt te vragen…hmmm

Owkee…live beelden mixen via Imovie gaat niet werken..althans..ik heb nog nooit gehoor dat iemand dat gelukt is…er zijn wel programma’s voor…gewoon googlen en ff op dit forum zoeken… audio opnemen via firewire met een dvcamera gaat prima…je krijgt er alleen het beeld bij kado…dit kan je later weghalen natuurlijk…

Succes ermee!!!!

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.