16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Q:

Bijdrager
    Shmoo

Is dit een nieuw model Beats?

Ik heb dit model nog nooit gezien – is dit nieuw?

linkje
    Niet de lelijkste koptelefoon op aarde lijkt mij. En voor 99,- betaalbaar voor de jeugd.

Bijdrager
    Brombeer

Model 6 heeft dus nog wel een snoertje?

Moderator
    Mac Daddy

Ik liep laatst even door de Apple Store en ook even naar de Beats reeks gekeken. Apple heeft duidelijk alles iets meer aangepast naar hoe zij het liever zien. Minder schreeuwerig. Zowel de hoofdtelefoons, als de Pill speakers en ook de verpakkingen van alles.

Wat dan weer jammer is, is dat je er nog steeds veel te veel geld voor betaald voor de geluidskwaliteit. Sennheiser, Audio-Technica en andere audio merken leveren je voor een goedkopere prijs een betere of vergelijkbare kwaliteit.

Bijdrager
    Shmoo

Je kunt niet alles hebben voor die prijs. Ik vind het een leuke basis.

Bijdrager
    KarelWillem

Ik vind ze mooi. Is wel heel nieuw, want nog geen filmpje of review van te vinden volgens mij.

Geblokkeerd
    SusanUSA
    Mac op 08 september 2016

Wat dan weer jammer is, is dat je er nog steeds veel te veel geld voor betaald voor de geluidskwaliteit. Sennheiser, Audio-Technica en andere audio merken leveren je voor een goedkopere prijs een betere of vergelijkbare kwaliteit.

Een goedkopere prijs nog wel. Dan ben je meer geld kwijt want je betaalt voor de prijs én voor de koptelefoon blijkbaar. En je betaalt he, betaalt.

Bijdrager
    Shmoo

Wat ook opvalt is dat deze koptelefoon in Amerika 129.- USD kost en hier 99,95 Euro.

Dat is ook weer nieuw! voor Apple begrippen. Het ziet er dus naar uit dat Apple echt aan het proberen is om meer van dit soort spulletjes te verkopen bij de doelgroep. Honderd euro is te doen voor kinderen, dit kunnen ze vragen voor hun verjaardag en valt ook nog bij elkaar te sparen met vakken vullen bij de Jumbo of auto’s wassen in de straat.

Ik vind het ook hele leuke dingen. Misschien dat ik zelf ook wel zo’n setje koop maar ik twijfel nog een beetje. Shmoo met een gangster koptelefoon over straat is mogelijk een beetje te hip voor hem.

Bijdrager
    EagerB0bNerd

Ik vind het ook hele leuke dingen. Misschien dat ik zelf ook wel zo’n setje koop maar ik twijfel nog een beetje.

Ik zou hem eerst eens proberen. Ik heb vorig jaar een Beats Solo kado gekregen van de firma Apple en ik vind het helemaal niets.
    Best een fraai ding om te zien, maar nog even los van het geluid, dat kan je ding zijn of niet, vind ik hem erg oncomfortabel. Het is een ON-ear hoofdtelefoon, die erg stevig op je oren drukt, de kussens zijn ook niet superzacht. Dat gaat vrij snel pijn doen. Uiteraard synthetisch dus ook vrij warm.

Ik had hem aan mijn zoontje (13 en helemaal de doelgroep) gegeven en die vindt hem om die reden ook niet fijn. Hij pakt nu weer mijn koptelefoon (Bose Quietcomfort 25) die OM je oren zit en zachte, wat luxere kussentje heeft.

Nou ken ik dit specifieke, nieuwe model niet dus het kan goed zijn dat die anders is maar ik zou hem zeker niet blind kopen.

• Deze reactie is gewijzigd 1 jaar, 10 maanden geleden door  EagerB0bNerd.

Bijdrager
    Shmoo

Het voordeel van online kopen is dat je het mag terugsturen mocht het niet functioneren. In jouw geval ging dat dus niet omdat je hem waarschijnlijk bij je Mac cadeau kreeg.

Maar goed, zoals je zelf al aangeeft, nu heb je een Bose … dat is al meteen een andere doelgroep idd. Ik denk niet dat ik er heel veel problemen mee zou hebben. Ik had vroeger ook een tante met bankschroefklauwen dus die stevige grip op mijn hoofd ben ik wel gewend.

Ik vraag mij alleen af hoe vaak ik dit ga gebruiken als ik het bestel. Volgens mij gebruik ik het twee weken en dan ligt het er weer omdat het allemaal zoveel gedoe is om muziek uit te zoeken en mee te slepen.

Moderator
    Mac Daddy

Echt Shmoo. Je vergooit je geld. Misschien geef je niet heel veel om geluid. Een Audio Technica ATH-M30X kost je 70 euro en geeft je veel beter geluid. Dezelfde prijsklasse? Dan een Ath-M40x.
    Of een AI AI AI. Deens design
    En dit is een Sennheiser klassieker. Ietsje duurder, maar zo goed.

En zo zijn er nog vele andere voorbeelden die je betere kwaliteit zullen geven voor een lagere prijs. Net als de Lidl.

Bijdrager
    Unlock32
    EagerB0bNerd op 08 september 2016

Ik vind het ook hele leuke dingen. Misschien dat ik zelf ook wel zo’n setje koop maar ik twijfel nog een beetje.

Ik zou hem eerst eens proberen. Ik heb vorig jaar een Beats Solo kado gekregen van de firma Apple en ik vind het helemaal niets.
    Best een fraai ding om te zien, maar nog even los van het geluid, dat kan je ding zijn of niet, vind ik hem erg oncomfortabel. Het is een ON-ear hoofdtelefoon, die erg stevig op je oren drukt, de kussens zijn ook niet superzacht. Dat gaat vrij snel pijn doen. Uiteraard synthetisch dus ook vrij warm.

Ik had hem aan mijn zoontje (13 en helemaal de doelgroep) gegeven en die vindt hem om die reden ook niet fijn. Hij pakt nu weer mijn koptelefoon (Bose Quietcomfort 25) die OM je oren zit en zachte, wat luxere kussentje heeft.

Nou ken ik dit specifieke, nieuwe model niet dus het kan goed zijn dat die anders is maar ik zou hem zeker niet blind kopen.

Tja, dat mag dan ook wel, die Bose is zo ongeveer 200 euro duurder….

Bijdrager
    EagerB0bNerd

Tja, dat mag dan ook wel, die Bose is zo ongeveer 200 euro duurder….

Die Beats kreeg ik gratis bij mijn MBP maar werd in de Apple store verkocht voor 159,-, ook niet niks.
    Voor dat geld mag je ook wat verwachten, maar ik vind hem het geld niet waard, en 99,- ook niet.
    Wat Mac Daddy zegt eigenlijk…

Bijdrager
    Shmoo

Mac Daddy,

Wat jij laat zien zijn wel indoor koptelefoons, daar mag je niet mee naar buiten. Zonder gekheid, die dingen mogen dan wel extreem goede kwaliteit leveren maar je wilt er ook niet mee begraven worden.

Niet alles hoeft om design te draaien maar ik probeer bij de aanschaft van dit soort dingen al een beetje voorruit te kijken.

Ik zie deze Beats headset in het volgens Apple ‘Just Black’ kleurtje. Dan ga ik er even van uit dat de volgende MacBooks dezelfde kleurenopties krijgen als de iPhone 7. Kortom dan kun je een MacBook Air in Black kopen, nog een iPadje Air 3 in Black en over een jaartje de opvolger van de iPhone SE in black. Zie je wat ik probeer voor elkaar te krijgen. Eén en dezelfde stijl – dat is al heel erg moeilijk met Apple die elke jaar wel met andere kleuren aan komt zetten.
    Stel je voor ik had nu een iPhone SE in space grey gekocht dan is het iPhone 7 zwart van dit jaar weer net een heel ander tintje zwart. Zoiets irriteert mij als geen ander. Vroeger had je gewoon wit plastic en daarna kwam de alu. look. Ook mooi, nu hoop je dat Apple net zo consistent? wordt in het doorvoeren van de huidige lijn met kleuren. Met gold en rosé gold doen ze dit al alleen waarom space grey nu weer mat zwart moet worden. Dit is gewoon niet leuk dat je straks een hele kermis van allemaal kleurtjes in huis hebt liggen en niets lijkt op elkaar.

Bijdrager
    MrHammond

Ik geloof dat Shmoo precies de doelgroep is voor Beats: hipsters die het geld ervoor over hebben om met Beats gezien te worden en waarvoor kwaliteit niet van belang is…

Moderator
    Mac Daddy

Wauw! Ben jij zo ocd met je kleuren in je apparaten ja? Moeilijk lijkt mij dat. Bij iOS devices kies ik altijd voor zwart of grijs, maar als mijn iPhone zwart is en mijn iPad grijs, kan mij dat erg weinig schelen. Je kijkt toch het meest naar het beeldscherm.

Bijdrager
    Brombeer

Shmoo heeft geen OCD. Hij heeft CDO.
    Want dan staan de letters in de juiste alfabetische volgorde.
    En misschien is hij wel synesthetisch. Dat is bijzonder boeiend, maar voor niet-synesthetici onbegrijpelijk.

• Deze reactie is gewijzigd 1 jaar, 10 maanden geleden door  Brombeer.
16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.