5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    Turbanus

Is dit een bekende, goede en betrouwbare reparateur?

Er valt me een advertentie op Marktplaats op, waarin dit bedrijf

http://www.macrepair.nl/default2.html

aanbiedt om “zonder gezeur” Macjes aan te kopen. Dat zullen zij hoofdzakelijk doen om aan andere Macjes reparaties te kunnen uitvoeren. Voor zover mijn kennis reikt, is dit binnen de Apple-organisatie niet toegestaan en kan een dergelijke “reparateur” dus nooit gecertificeerd zijn. Ik wijs daarbij op de mogelijkheid, dat ook gestolen Macjes op deze manier te gelde kunnen worden gemaakt en uit het normale gebruikerscircuit kunnen verdwijnen.

Bijdrager
    edward00

Ah ik herinner me dat in de 1ste macexpo OMT zij daar in dat filmpje zitten, check maar eens.

Moderator
    Night

Het is in ieder geval geen Apple certified repair centre….

Bijdrager
    mvdenberg

Ik kwam dit bedrijf eens tegen op de mac expo te Amsterdam. Zij voeren reparaties uit aan Apple computers. Ook aan Apple’s met garantie. Omdat zij, volgens hun zeggen, heel snel reparaties uitvoeren, binnen 24 uur, vragen zij daar geld voor.
    Dus wordt het onderdeel binnen garantie vervangen, maar betaal je voor de arbeidskosten. Als je je mac echt niet kunt missen is dit een goed alternatief.

Bijdrager
    Turbanus

Maar die reparaties binnen 24 uur worden dan wel uitgevoerd met onderdelen die niet nieuw zijn…..

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.