24 berichten aan het bekijken - 1 tot 24 (van in totaal 24)
  • Q:
    Bijdrager
    MacMiepje

Is dit de nieuwe ……….Mac Pro?

Bijdrager
    MacMiepje

Bijdrager
    MacMiepje

Hoe zet je hier een foto of link?

Bijdrager
    den elias

… ga naar IMG en klik op voeg toe

Bijdrager
    Yggdrasil

@ MacMiepje

Je moet de foto uploaden via de website zelf met de [ img ] tags. ImageShack ondersteunt geen hotlinks.

Bijdrager
    Raymon

Deze foto..

Bijdrager
    MacMiepje

Inderdaad!!! Raymon.

Geblokkeerd
    Anoniem

Het is gewoon een concept, hij is namelijk te vinden via deze url: http://www.scottrichardson.com.au/storage/Mac-Pro-2013-Concept.jpg en gepost op Macrumors.com; hier.

Bijdrager
    Shmoo

Ik denk dat dit hem is..

Nee , heel eerlijk denk ik dat over twee weken 100% duidelijk is dat het over is voor de Mac Pro gebruikers. Als er tijdens opkomende Keynote niet wordt gesproken over een Mac Pro machine zoals wij die kennen dan mag je er wel vanuit gaan dat het echt over is en dat ze het alleen niet willen zeggen voor het geval dat ooit weer terug naar de basis moet en ze weer dat soort machines moeten gaan maken.

Ook wel een vrij mooi ontwerp is deze , maar ook al onmogelijk omdat ze geen machine als de Mac Pro in twee kleuren (versies) gaan uitbrengen terwijl ze het liefst helemaal geen machine meer maken. Doelgroep is te klein geworden.

Geblokkeerd
    Anoniem

Kleine doelgroep of niet, hij ├şs er wel. En in de trend van “we willen het beste product voor de gebruikers maken” zullen ze ook de Pro’s moeten voorzien..

Bijdrager
    Shmoo

Als jij werkelijk gelooft dat Apple “de beste producten wilt maken voor de gebruikers” dan geloof je waarschijnlijk ook nog dat Pino en Elmo echt bestaan.
    ;)

Die tijden zijn echt wel voorbij, het gaat nu om aantallen en verkoop strategie├źn. Als de iPod touch minder goed verkoopt dan halen ze de camera eruit om het product aantrekkelijker te maken niet om de beste iPod te kunnen verkopen want dat zou een iPod zijn met camera.
    iMac + dvd-speler 100% het zelfde verhaal.

Bijdrager
    Ni3l55

Ik hoop dat Apple de Mac pro het zelfde houden, van buiten dan! Van binnen mag er nog wel wat krachtige processors in.

Bijdrager
    1984

Bijdrager
    wdele

We weten allemaal dat hier niks van klopt… Maar het zou wel leuk zijn als dit echt zo was:)

Inactief
    Anoniem

Als die specs op de eerste foto nou toch eens waarheid worden, dan lijkt me dat zeer mooi.

Bijdrager
    Shmoo

Maar volgens mij is het logischer als ze er die nieuwe Haswell processor instoppen die binnen nu en aan maand of twee ? op de markt komen. Das logischer dan beginnen ze nu met bouwen en kun je de nieuwe Mac Pro zo rond september, november verwachten wanneer ook het nieuwe OS uitkomt.

Bijdrager
    Ni3l55

Mac OS X is toch meestal een maand na de aankondiging te koop en iOS pas in oktober/november?

Bijdrager
    Koning Frank
    1984 op 05 juni 2013

Dit zou eigenlijk best tof zijn

Bijdrager
    Maikelw

Lijkt me niets. Geef mij het huidige concept maar met meer power en een langere levensduur. Als ik kijk naar de twee jaar oude pro van mijn collega versus mijn nieuwe iMac… te triest, dat ding heeft overal moeite mee.

Bijdrager
    Fingerlicking

Mijn macpro, 5 a 6 jaar oud, loopt nog als een zonnetje! Vele malen beter dan mn macbook pro, 3 lentes jong

Bijdrager
    Mac Hammer Fan

Voor mij blijft de Mac Pro alleen interessant in zijn huidige vormgeving, met krachtige CPU’s (minstens Hex en van de laatste generatie) als tower-model met een blu-ray drive, minstens 5 hard drive bays (waaronder SSD), een snellere grafische kaart met 4 GB VRAM, thunderbold en USB 3.0 ingebouwd.
    En zeker niet als een stapel toestellen met een Macmini design zoals 1984 omschrijft of een toestel dat quasi niet upgradeable is. Maar eerlijk gezegd is mijn hoop daarop erg aan het verminderen, reden waarom ik dit jaar dan toch maar gekozen heb om mijn vier jaar oude machine van een Hex 3.33 te voorzien en een USB 3.0/eSATA card. (een SSD zat er al in)

Bijdrager
    Shmoo

Dit past wel in de algemene Apple trend van nu.

Bijdrager
    nicciwilli

@Shmoo

Die 2e is gewoon een aangepaste bitfenix prodigy case, ik denk dat ze wel hun eigen ontwerpen maken bij apple:p

Geblokkeerd
    Anoniem
    Shmoo op 05 juni 2013

Als jij werkelijk gelooft dat Apple “de beste producten wilt maken voor de gebruikers” dan geloof je waarschijnlijk ook nog dat Pino en Elmo echt bestaan.
    ;)

Die tijden zijn echt wel voorbij, het gaat nu om aantallen en verkoop strategie├źn.

Nee , heel eerlijk denk ik dat over twee weken 100% duidelijk is dat het over is voor de Mac Pro gebruikers.

“And the new Mac Pro is indeed innovative. It’s shockingly small and enormously beautiful in person, and it’s the sort of thing only Apple builds: the company spent significant energy reinventing a product for the smallest market it serves, even when pro customers would have been happy with updated processors in the existing model.”
    ~The Verge

Apple bewijst wel degelijk om de gebruikers te geven, dat is waar het bedrijf altijd al om draaide. Natuurlijk gaat het ook om de bijbehorende bergen geld, het is toch een bedrijf. Als je gewoon alleen makkelijk grof geld wilt volg je Samsung’s strategie wel.

24 berichten aan het bekijken - 1 tot 24 (van in totaal 24)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.