17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Q:
    Bijdrager
    pinkie
    Bijdrager
    Jeroen Ruiter

Het ziet er erg strak uit. Hou ik wel van.:D

Bijdrager
    Zenn
    ”pinkie”

Ziet er wel gelikt uit.
    http://www.engadget.com/2008/09/25/art-lebedevs-scartel-wimax-handset-concept-were-moving-to-rus/

De hoeveelheid toetsen en vooral de controle-toets (pijltjestoets) in het midden doet me al vermoeden dat dit wéér een mislukte iphone immitatie is. Waarschijnlijk ook door gepatenteerde technologiën van Apple :D !

Bijdrager
    jermain

denk het niet:( :o

Bijdrager
    Job Versloot

Meen je dit serieus?

Moderator
    Pete.Z

Dat domme joy stickje is binnen een maand kapot,als je het gaat gebruiken irl.

Bijdrager
    Dee139

De ontwerper van dit ding kan geloof ik geen keuze’s maken. Verder vind ik hem er nog niet eens zo slecht uitzien al komt het niet in de buurt bij het design van de iPhone.

Engadget denkt dat ie een touchscreen meekrijgt omdat er verder geen toetsenbord op het apparaat zit, maar er zit wel een joystickje op voor de navigatie. Wat is het nu? bij een touchscreen navigeer je toch met je vingers? wat moet je dan met een joystickje?

Dat puntje steekt volgens mij nog uit ook, blijkt achter de rand van je zak haken en breekt op een gegeven moment gewoon af.

Dan nog die usbpoort open en bloot, klaar om gevuld te worden met stof.

Op zich ben ik niet vies van een beetje concurrentie voor de iPhone, uiteindelijk wordt iedereen daar beter van. Concurrentie houdt je scherp als fabrikant.

Ik denk dat er meer en meer telefoons met touchscreens op de markt gaan komen; over vijf jaar weten we niet beter.

Ik ben benieuwd of de iPhone dan nog steeds het hoofd boven water kan houden…

Bijdrager
    spacefreek

Voor mensen als ons (Mac gebruikers) speelt de sublieme manier van synchroniseren (naast media (muziek, films, foto’s ed.)) met ook bijvoorbeeld contacten en bladwijzers en services als MobileMe een belangrijke rol.

Net zoals mijn overstap naar ’n iMac geldt bij de overstap naar de iPhone (in ieder geval voor mij) nooit meer terug naar het oude.. En ik denk niet dat ik de enigste ben

Bijdrager
    Statenweg

Er bestaat geen iPhone-killer en die zal ook nooit bestaan.

Bijdrager
    MouseMighty

Jawel hoor…de volgende versie van de iPhone zelf. Kijk maar naar de laatste commercial :P

Bijdrager
    sypie

Het ontwerp, op dat joystickje na, is wel strak. En over die open USB poort: heeft de iPhone aan de onderkant ook niet zo’n gat waar je een adapter in kunt steken?

Bijdrager
    MacMeijers

Haha, lelijk ding

Bijdrager
    Pixelpusher
    ”Pete.Z”

Dat domme joy stickje is binnen een maand kapot,als je het gaat gebruiken irl.

Wilde ik ook zeggen. 8)

Bijdrager
    Sunneh
    ”Zenn”
    ”pinkie”

Ziet er wel gelikt uit.
    http://www.engadget.com/2008/09/25/art-lebedevs-scartel-wimax-handset-concept-were-moving-to-rus/

De hoeveelheid toetsen en vooral de controle-toets (pijltjestoets) in het midden doet me al vermoeden dat dit wéér een mislukte iphone immitatie is. Waarschijnlijk ook door gepatenteerde technologiën van Apple :D !

“I’m with Zenn” .. Vind het menu knopje niets.. ellendig klein en ziet er uit alsof je het snel kan mollen..

Oke.. ik moet verder lezen dan me neus lang is.. hierboven is het ook vernoemd =)

@ Space … je hebt gelijk.. onces switched and never back.

Bijdrager
    –help

Jullie moeten ook niet vergeten dat niet iedereen gecharmeert is van een iPhone he .. Vriend van me die heeft nu een HTC [nog wat] gekocht, koste ook een klap geld(500+ euro !), maarja hij wilde geen iPhone. Dit kan natuurlijk ook, mijn zusje bijvoorbeeld die vind het allemaal veel te veel gedoe, en die wil lekker een meisjes achtige samsung. conclusie: ieder zijn ding !
    LET OP: Dit is niet bedoelt als bashen van Apple, zoals jullie misschien kunnen zien staat mijn onderregel vol met Apple bij mij dus ik zal waarschijnlijk nooit meer teruggaan naar een samsung oid !

Bijdrager
    G-Force

Klopt helemaal hoor, en ik kan het ook best begrijpen dat niet iedereen een iPhone wil hebben.:)

Bijdrager
    spacefreek

Naast wat ik al zei over de sublieme synchronisatie geldt natuurlijk ook nog eens dat er nooit een telefoon uit zal komen (niet van Apple) die zowel als een iPod en telefoon kan dienen (en dus met iTunes synchroniseerd). En bedenk je nu maar eens hoeveel mensen een iPod hebben en dus iTunes als enige programma gebruiken..

17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.