14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Bijdrager
    Лукас

Is deze zaak legit?

Hi,
    Heeft iemand ervaring met http://www.mac-pro.com/? Ze verkopen echt bijna elke mac die je je in kan denken (en zelfs bij een iMac G4 staat niet bij dat die ‘used’ is). Zou het legitimate zijn? Want ze hebben best wel wat macs die ik zou willen hebben (iMac G4, Cube, etc). Als ik een computer laat overkomen uit de US wil je wel dat het heelhuids aankomt natuurlijk. Hun adres in Street View laat wel zien dat ze een bord hebben hangen:

Moderator
    Pete.Z

Zier er redelijk legitiem uit, maar je kan ze bellen ook, zou ik even doen.
    Niet dat je dan zekerheid hebt, maar misschien net iets meer.

Bijdrager
    G-Force

Mac-Pro verkoopt geloof ik ook AppleCare op eBay en dat gaat voor wat ik hoor gewoon goed.

Bijdrager
    trabant

Kun je voor zo’n (binnenkort) obsolete model niet beter ‘om de hoek’ bij MacBizz in Zwolle, Condor in Zeist of N&G in Nieuwegein binnenlopen?
    Omgerekend €460,- voor een iMac G4 17″ Flat-Panel 1.25 Ghz with SuperDrive excl shipping is best wel aan de prijs.
    Losse onderdelen kunnen ook goedkoper.

Bijdrager
    j.appleseed

Ziet er niet zo legaal uit. Vind ik. Voorzichtig doen!

Bijdrager
    Simon90

Toch wekt dat pand veel vertrouwen.

Bijdrager
    Drexciyan

Bij de prijs staat vooral bij de oudere modellen “used”.
    Kan ook haast niet anders.

Lijkt me verder wel een betrouwbare zaak.

Bijdrager
    Exquise
    ”nickbouwhuis”

Ziet er niet zo legaal uit. Vind ik. Voorzichtig doen!

hoe kan je nu op een foto zien of het om om legale praktijken gaat, jij hebt wel een speciale gave voor speurwerk, vandaar die avatar waarschijnlijk

Bijdrager
    241

Ze hebben wel rare prijzen, voor een Apple iMac 17″, 1.83GHz Intel CoreDuo vragen ze $677.77 en voor een iMac G4 17″ 1.25GHz with SuperDrive $657.77:?

Bijdrager
    Nick Nack
    Bijdrager
    241

(BIj Mac-Pro) En dan kost een 300 MHz powerbook meer dan een iBook G4 1330 MHz:o

Bijdrager
    trabant
    ”niels241″

Ze hebben wel rare prijzen, voor een Apple iMac 17″, 1.83GHz Intel CoreDuo vragen ze €$677.77 en voor een iMac G4 17″ 1.25GHz with SuperDrive $657.77:?

Heb je hier in NL de vraagprijzen bij particulieren wel eens bekeken? Die denken ook dat een late iMac G4 alleen al door zijn design de hoofdprijs waard is. Nou was dat ding indertijd schofterig duur, maar dat behoedt een computer niet voor veroudering.

Bijdrager
    Nick Nack

Bij Condor-Computers vroegen ze een tijd terug voor iMac G4’s met 800MHZ €150,-

En voor een PowerMac G5 1.8 €299,-

Dat zijn prijzen!

Bijdrager
    241
    ”Nick

Bij Condor-Computers vroegen ze een tijd terug voor iMac G4’s met 800MHZ €150,-

En voor een PowerMac G5 1.8 €299,-

Dat zijn prijzen!

En €19,- voor een PowerMac G4 450 MHz:P

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.