-
Q:
is de smaak van Palm bier veranderd ??
sinds halverwege dit jaar hebben de flesjes een ander etiket.
maar ik heb sterk de indruk, dat men ook de smaak heeft veranderd.
daar komt bij, dat als ik een flesje open, er vrijwel meteen schuim uit het flesje komt.
het gaat om flesjes, die in juli j.l. zijn afgevuld en de temperatuur is ca. 7 gr.C
iemand een idee of suggestie ??Ik zeg: [email protected]
Maikelw op 07 november 2017Eens pis, altijd pis.
dat is nog steeds een kwestie van smaak en daarover valt niet te twisten
Maikelw op 07 november 2017Eens pis, altijd pis. Hét moment om van merk te wisselen
Je vergist je met Heineken
madcat op 07 november 2017Ik ben gestopt met Palm drinken toen ze van 30cc naar 25cc gingen zonder de prijs te verlagen.
Dan ben je vast ook gestopt met Coca Cola drinken
Zijn de nieuwe flesjes gemaakt van dunner glas of lichter van kleur? Dan kan “Lightstruck” de boosdoener zijn.
Hier een linkje over dit fenomeen. Lightstruck
Probeer het blikbier van Palm dat is lucht dicht en licht dicht verpakt.@bzguy: We hebben het over bier…
InactiefAnoniem7 november 2017 om 17:46Shmoo op 07 november 2017Waar is het OMT moppentopic eigenlijk?
@fred44nl ik drink vaak Leffe Tripple. Ook de inhoud van die flesjes is veel veels te klein.
Ik wacht er op, dat men Leffe in Grolsch beugels gaan verkopen,
Veel brouwerijen geven rondleidingen, onder andere de Grolsch in Boekelo
Misschien iets voor ons als OMT’ersEchte mannen komen in hun broek, bij het lezen van een sprookjesboek.
Dat heb ik in mijn jonge jaren van Kamagurka geleerd.
Maar een relatie met bier is er niet.Shmoo op 10 november 2017Volgens mij ben je dan aangekomen bij de volgende fase. Het losschroeven van de wielbouten op de auto van de CEO.
het heeft allemaal even geduurd, maar er ligt nu een aanbod om het bier wat ik in de schuur heb staan te komen omruilen.
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.