16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Q:
    Bijdrager
    ZenGenie

Is de architect van deze woonwijk een fanboy?

In Google Maps was ik opzoek naar de woonlocatie van vrienden van ons. Tot mijn verbazing trof ik het volgende aan:

Zie kaart.

Graancirkels zijn zo passé :wink:

Moderator
    Rivanov

Lol! Nice find!;)

Bijdrager
    Rub3n

eh ik zie niet… moet je ook een fanboy zijn om het te zien?

Bijdrager
    roy

Ik zie er nog eerder een reet in :roll:

Bijdrager
    Jakobbb

De weg rond de woonwijk vormt een omgekeerd liggende appel :P

Bijdrager
    Steff

En het hapje? Ach Carnisse is sowieso een drama dus laat het hapje maar zitten.

Bijdrager
    sven-
    ”roy”

Ik zie er nog eerder een reet in :roll:

:bigsmile:

Bijdrager
    Wouzje

Beetje ver gezocht.

Bijdrager
    roy

Ja die appel ook! :evil:

Bijdrager
    Pieterr

Zo’n wijkje is een bekend patroon in de bouwwereld. Door een beperkt aantal in/uitgangen wordt sluipverkeer vermeden.

Bijdrager
    Calpa

Als je een beetje je best doet..

Bijdrager
    Лукас
    ”Pieterr”

Zo’n wijkje is een bekend patroon in de bouwwereld. Door een beperkt aantal in/uitgangen wordt sluipverkeer vermeden.

Een raken mensen zonder Satnav ook hopeloos verdwaald.. Heel Nederland word tegenwoordig zo gebouwd: Almere, Leusden, De Meern, Zoetermeer, ga maar door. Echt vreselijk.

Bijdrager
    trabant

Waarom denk je dat de 4×4 zo populair is?
    Dan ros je gewoon dwars door die wanplanning heen.
    Mijn buuf in A’dam had in Almere Filmwijk wat gekocht. Ze was er het parkeervak nog niet uit of ze stond al in de file voor die éne toegangsbrug. Nieuwbouwhuizen met prijzen die alleen door tweeverdieners zijn op te brengen. Dus noodgedwongen twee auto’s voor de deur; het OV stelt er nog niets voor. En het bezoek maar rondjes rijden op zoek naar een parkeerplek. Met bochtjes en drempels waar geen auto heel bij blijft.
    De inrichters van de openbare ruimte hebben in Nederland een boel goed te maken. Klein, proppen en er kan nog geen fatsoenlijke boom vanaf. Armoedzaaiers. Minkukels.

Bijdrager
    jf

Ik woon ook in zo’n mooie Vinexwijk met inderdaad die fantastische gedachte: “we maken het zo vervelend mogelijk voor het autoverkeer, dan gaat iedereen vanzelf met de fiets of het OV”. Tuurlijk…

Bijdrager
    RobinH

Goed gevonden!
    Alleen als er ook nog een hap in zou zitten was hij helemaal mooi!:D

Bijdrager
    boriskiss

Ik zie een smiley! :)

16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.