24 berichten aan het bekijken - 1 tot 24 (van in totaal 24)
  • Q:
    Bijdrager
    fransman

is de 23” cinema display nog ergens te koop?…

Weet iemand of de 23” cinema display nog ergens te koop is? Ik wil deze maand mijn systeem vervangen. En daarop wil ik 2 23” aansluiten. Maar zijn deze überhaupt nog wel ergens te koop?…

Moderator
    unSOUND

MacHouse Rotterdam heeft ze ( volgens hun website ) nog…

Bijdrager
    IJurriaan

Als je hem nieuw wil hebben wordt het latsig, tweedehands is hij nog wel te vinden op ebay.com of marktplaats.nl. Maar als je hem persé nieuw wil hebben zou ik de nieuwe LED Cinema Screen 24″ kopen…
    Succes

Moderator
    unSOUND

Niet iedereen wil zo’n glimmend scherm met overdreven kleuren, dat ten eerste… En ten tweede kun je ze niet aansluiten op een Mac Pro / PowerMac…

Bijdrager
    Aidovive

Met een Mini DisplayPort-naar-DVI-adapter zijn ze wel aan te sluiten op een MacPro lijkt me.

Over smaak valt natuurlijk te twisten maar als we even puur naar de specs kijken komt een LED display er een stuk beter uit.

Bijv: Hogere contrastverhouding, hogere resolutie, hogere response time.

Bijdrager
    Lazy B

Met een Mini DisplayPort-naar-DVI-adapter zijn ze wel aan te sluiten op een MacPro lijkt me.

Nou dan doe jij dat maar lekker.

Bijdrager
    Aidovive
    ”Lazy

Nou dan doe jij dat maar lekker.

Ten eerste heb ik geen Mac Pro en ten tweede zou ik sowieso geen 23″ Cinema Display willen.
    Maar als ik een MacPro zou kopen zou ik er een kaart in willen met mini DisplayPort.

PS: Voor ik het vergeet: Jouw antwoord slaat als een tang op een varken.

Moderator
    unSOUND
    ”Aidovive”

Nee, die adapter is om DVI schermen aan te sluiten op een Display port. NIET om een Display port scherm aan te sluiten op een DVI uitgang. En dat laatste is wat je nodig hebt, maar die adapters bestaan ( nog ) niet.

Bijdrager
    IJurriaan

:sotp:

Bijdrager
    Hengheng

@Aidovive

Als je al wat langer op dit forum verblijft, is dit nog één van de normale reacties van Lazy B.
    Kun je nagaan…

@unSound

Briljant onderschrift !

Bijdrager
    Aidovive
    ”unSOUND”
    ”Aidovive”

Nee, die adapter is om DVI schermen aan te sluiten op een Display port. NIET om een Display port scherm aan te sluiten op een DVI uitgang. En dat laatste is wat je nodig hebt, maar die adapters bestaan ( nog ) niet.

Ah! Okay, thanks. Wachten op mini DisplayPort kaarten dus :?

Bijdrager
    Aidovive
    ”Hengheng”

@Aidovive

Als je al wat langer op dit forum verblijft, is dit nog één van de normale reacties van Lazy B.
    Kun je nagaan…

Loop al een tijdje rond hier, maar hij was me nog niet opgevallen :P

Bijdrager
    Martijn Snels
    ”Hengheng”

@Aidovive

Kun je nagaan…

Waarom antwoorden we dan nog op zijn vragen als ze in zo’n toon gaan? Als je een antwoord geeft wordt je blijkbaar meteen afgeblaft. Ik zou dan gewoon dus simpelweg niet helpen…

Bijdrager
    Sanjeev

iCentre heeft ze ook nog..

Bijdrager
    klein159

Xando ook….

Bijdrager
    gngstr

Zag ze gister nog bij de MediaMarkt in Eindhoven… kan me voorstellen dat er wel meer MediaMarkten in Nederland zijn waar er nog een paar staan.

Bijdrager
    fransman

Oke, bedankt. Ik zal snel informeren. Heb ik nog een leuk cadeautje voor onder de kerstboom dit jaar!

Bijdrager
    stel maar

is die ook ergens goedkoper geworden of zijn ze overal nog dezelfde prijs.

Bijdrager
    MacBoot

ze zijn overal nog dezelfde prijs, omdat het erg gewilde schermen zijn (en de voorraad hierdoor vanzelf wel de deur uit gaat)
    je zou het nog kunnen proberen bij een APR, of ze daar nog een scherm hebben staan
    en anders staan ze wel op marktplaats:wink:

Bijdrager
    netvista

Ik heb er zojuist nog 1 kunnen bemachtigen bij de mediamarkt. 8) De verkoper was zo zelfs vriendelijk om nog een hele scherpe prijs te maken :D .

Mijn ervaring zover….heel mooi scherm , goede bouwkwaliteit en prachtig beeld. Bovendien is het scherm in verhouding met andere IPS schermen nog niet eens excessief duur. Zeker niet met die korting eraf.

Bijdrager
    sven-

Heb ze vandaag nog zien staan bij de Dynabyte in Den Haag, prijs 750e

Bijdrager
    Grave
    ”netvista”

Ik heb er zojuist nog 1 kunnen bemachtigen bij de mediamarkt. 8) De verkoper was zo zelfs vriendelijk om nog een hele scherpe prijs te maken :D .

Mijn ervaring zover….heel mooi scherm , goede bouwkwaliteit en prachtig beeld. Bovendien is het scherm in verhouding met andere IPS schermen nog niet eens excessief duur. Zeker niet met die korting eraf.

Hoeveel als ik vragen mag? :o Ben ook nog opzoek naar een leuk geprijste 23″ acd, maar enige wat ze hier bij de MM van Leeuwarden hebben zijn 30″ acd’s :? En Dynabyte oid heeft niks hier. Prijsje rond de 700 euro zou super zijn :P

Bijdrager
    netvista
    ”Grave”

Hoeveel als ik vragen mag? :o Ben ook nog opzoek naar een leuk geprijste 23″ acd, maar enige wat ze hier bij de MM van Leeuwarden hebben zijn 30″ acd’s :? En Dynabyte oid heeft niks hier. Prijsje rond de 700 euro zou super zijn :P

749 euro. 100 euro er af dus.

Bijdrager
    Grave
    ”netvista”
    ”Grave”

749 euro. 100 euro er af dus.

Netjes! Is een mooie prijs.

Is ook de prijs die ik er graag zelf voor over heb. Maar hier in het Noorden helaas weinig/geen keuze…

24 berichten aan het bekijken - 1 tot 24 (van in totaal 24)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.