24 berichten aan het bekijken - 1 tot 24 (van in totaal 24)
  • Q:

Bijdrager
    Jaydude

Is Apple de Mac vergeten?

Ik had een bugje ontdekt in iTunes. Keurig alles ingevuld – welke versies, welke hardware, welk os (High Sierra). En kreeg onderstaande vraag. Denken ze echt dat High Sierra op een mobile device draait?

Apple Feedback device list

• Dit onderwerp is gewijzigd 5 maanden, 1 week geleden door  Jaydude.

Bijdrager
    GoeieDag

Aha, posting is aangepast.

Bijdrager
    SvS

Beetje vaag dit.

Bijdrager
    Shmoo

Waarschijnlijk zit de knakker gewoon op iOS support > iTunes pagina van Apple.

Geeft toch niks. Tis alleen maar heel bijzonder!

Moderator
    Night

Hoezo? Apple is gewoon benieuwd welke devices je naast je Mac (waarop je op dat moment aan het werk bent) nog meer hebt. Wat is daar raar aan?

Bijdrager
    Betatester

@jaydude, glans maar.

Bijdrager
    KarelWillem

Night op 7 februari 2018 om 19:35
    Hoezo? Apple is gewoon benieuwd welke devices je naast je Mac …  nog meer hebt…

Exact.

• Deze reactie is gewijzigd 5 maanden, 1 week geleden door  KarelWillem.

Bijdrager
    sunapple

Waar kom je dit in de vrede tegen?

De echte vraag is: “Is Apple de originele iPhone vergeten?” (of iPhone X)

Moderator
    Night

Misschien paste die niet meer op z’n screenshot:-P

Bijdrager
    Accountkiller

<p class=”cite”>sunapple op 8 februari 2018 om 19:35</p>
    Waar kom je dit in de vrede tegen?

De echte vraag is: “Is Apple de originele iPhone vergeten?” (of iPhone X)

Ik zal wel een emmer stront over mij heen gekieperd krijgen maar de 4S is nog steeds mijn favoriet.

Bijdrager
    Mac Hammer Fan

Van mij niet hoor! Ik heb de 4S ook vele jaren gebruikt hoor. Pas nu een SE aangeschaft.;)

• Deze reactie is gewijzigd 5 maanden, 1 week geleden door  Mac Hammer Fan.

Bijdrager
    Jaydude

<p class=”cite”>Shmoo op 7 februari 2018 om 10:23</p>
    Waarschijnlijk zit de knakker gewoon op iOS support > iTunes pagina van Apple.

Geeft toch niks. Tis alleen maar heel bijzonder!

De knakker zat op de iTunes-pagina, niet die van de iTunes Store. iTunes is er niet voor iOS. Op iOS heet dat Music. #consistent

Bijdrager
    Jaydude

<p class=”cite”>Night op 8 februari 2018 om 20:43</p>
    Misschien paste die niet meer op z’n screenshot:-P

Dit is de lijst die ik kreeg. Van top tot teen.

Bijdrager
    Jaydude

<p class=”cite”>Night op 7 februari 2018 om 19:35</p>
    Hoezo? Apple is gewoon benieuwd welke devices je naast je Mac (waarop je op dat moment aan het werk bent) nog meer hebt. Wat is daar raar aan?

Ik gebruik een MacBookPro, een iMac en een MacPro. Mag dat ook?

Bijdrager
    Jaydude

<p class=”cite”>Night op 7 februari 2018 om 19:35</p>

Als jouw analyse klopt, hadden ze moeten vragen ‘Which other devices…’.

Moderator
    Night

Apple noemt zijn desktop producten geen devices. Alleen rand- en mobiele apparatuur worden devices genoemd.

Bijdrager
    Jaydude

<p class=”cite”>Night op 9 februari 2018 om 21:32</p>
    Apple noemt zijn desktop producten geen devices. Alleen rand- en mobiele apparatuur worden devices genoemd.

Hebben we het over dezelfde Apple?;-)

Apple Devices

Moderator
    Night

Lekker consequent weer:-)

Bijdrager
    SvS

Maar… titel van dit topic brengt mij tot veelbesproken discussie:

Wanneer worden de Macs up te date gebracht door Apple 😟
    En dan doel ik op MacMini, MacPro en de goedkopere opvolger van MacBook Air. Nu zou dat de 12” Mb’s moeten zijn, maar die vallen niet binnen hetzelfde budget.
    En iMac met Fusion Drive, why? 🤬

Dus al met al vind ik de vraagstelling zeer terecht, zij met andere lading. Alleen, dat van hierboven is mij vreemd.

Bijdrager
    Jaydude

@svs Eerlijk gezegd was die verwarring ook een beetje opzettelijk hoor. En jarenlang leek het inderdaad bergafwaarts te gaan met de desktopcomputers van Apple. Maar er gloort enige hoop. Er is nu een iMac Pro en er is min of meer een nieuwe Mac Pro beloofd. Helaas is er geen pijl op te trekken wanneer die verschijnt.

Van de MacMini weet ik niets. Misschien dat die door de Apple TV 4 ook een beetje tussen wal en schip valt.

Bijdrager
    sunapple

Aan fans voor die producten ontbreekt het in ieder geval niet. Net als wanneer je ‘iPad Mini’ of ‘iPhone SE 2’ roept. En dit draadje laat zien hoeveel fans er voor de Mac Mini te vinden zijn.

De laatste tijd wordt Apple geplaagd (door eigen toedoen?) door uitstel en vertraging. HomePod, AirPower, AirPods case met draadloos laden, eind 2016 de AirPods… En dan de software zoals Airplay 2 of andere kleinere functies die beloofd waren voor iOS en macOS. Ik denk dat ze zo min mogelijk zullen beloven, zeker op hardware gebied.

Bijdrager
    KarelWillem

Jaydude op 14 februari 2018 om 13:15
    …Maar er gloort enige hoop. Er is nu een iMac Pro en er is min of meer een nieuwe Mac Pro beloofd….

Met andere woorden: als je meer dan 5000 euro wilt neertellen, kan je straks nog wel iets actueels kopen bij Apple.

• Deze reactie is gewijzigd 4 maanden, 3 weken geleden door  KarelWillem.

Bijdrager
    Shmoo

En dat is alleen maar heel erg goed. Die 5 duuzend euro voor een iMac Pro is meer dan het geld waard, dat ding hoeft echt niet goedkoper.

Bijdrager
    Brombeer

’t is alleen zo lullig dat je dan een prachtig apparaat hebt om je vakantiefoto’s mee te bewerken, maar dat die vakantie er niet meer af kan.

24 berichten aan het bekijken - 1 tot 24 (van in totaal 24)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.