10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    calexico

Irritante tabs in MSN Messenger

Stomme vraag misschien, maar is het mogelijk om die irritante tabs (persoonlijk / zakelijk) in Messenger 5.0 uit de contactlijst te gooien? Als je vuilnisman bent, heb je namelijk geen ene zak aan een ‘zakelijke’ tab!

Bijdrager
    TurkishDelight
    Bijdrager
    TurkishDelight

ik zie nu pas dat ze het zip archiefje weggehaald hebben, misschien dat iemand anders nog weet hoe dat ook alweer moet…… :?

Bijdrager
    xkrprtl

De topicstarter verwijst naar dit bestand:

http://www.neowin.net/forum/index.php?act=Attach&type=post&id=136604

Deze werkt idd beter dan de ‘originele’ aanpassing. Om te instaleren: messenger > toon pakketinhoud > content > resources: vervang de oude met deze versie en je hebt een last meer van de tabs.

Bijdrager
    rvanheukelum

Inderdaad … gelukt … mooi zo

Bijdrager
    mvdenberg

Graag zou ik het tabblad zakelijk ook weg willen hebben. Dus ik heb het bestand ‘contactwindow.probj_without_toolbar.zip’ gedownload en uitgepakt. Het bestand ‘contactwindow.probj’ verschijnt dan.

Vervolgens heb ik met spotlight gezocht op ‘contactwindow.probj’ om het oude bestand te vervangen. Maar spotlight vond 2 bestanden: mijn gedownloade zip bestand en het uitgepakte bestand.

Wat moet ik met dit bestand doen?

Bijdrager
    klaus

Ik denk niet dat je met spotlight in een resource pakket kunt zoeken?
    Je gaat er in de finder naartoe, en dan de resource openen lijkt me.

Zelf nog niet gedaan, maar zo is het als ik me goed herinner

update :
    Lees even alle posts goed vooraleer je iets vraagt , je oplossing staat hier al geschreven

Deze werkt idd beter dan de ‘originele’ aanpassing. Om te instaleren: messenger > toon pakketinhoud > content > resources: vervang de oude met deze versie en je hebt een last meer van de tabs.

Bijdrager
    mvdenberg

Kan je me vertellen hoe dit gaat? Je bedoelt: ga via de vinder naar het bestand van msn mesenger, selecteer dit bestand, en open deze dan op een speciale manier?

(wanneer ik het bestand ‘microsoft messenger.app’ geselecteerd heb, en dan in het menu van de finder klik, zie ik geen opties die te maken hebben met resources)

Bijdrager
    klaus

Rechtsklikken op de app, dan zou je dit moeten zien (in het nederlands dan)

Bijdrager
    mvdenberg

Lees even alle posts goed vooraleer je iets vraagt , je oplossing staat hier al geschreven

Ik had bovestaande tekst al gelezen, maar liep vast (ik zocht de oplossing in msn: kon het menu ‘toon pakket info’ niet vinden)
    Jouw tweede uitleg was beter uitgelegd: het probleem is verholpen!

Bedankt! :D

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.