9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Ludo

irritante reclame pop-ups

Ik heb de laatste op diverse pagina’s tijd last van kleine, irritante reclame pop-ups die zich constant opdringen.
    Heb al gezocht op malware e.d. en m’n hele systeem gescand op virussen, maar niets kunnen vinden.
    adblocker houd ze niet tegen in elk geval.

Ik vraag me af of meer mensen hier last van hebben en wat er evt. tegen te doen is.

Bijdrager
    Izieboy

Gebruik jij gewoon Safari? En heb je een onlangs een add-on geïnstaleerd?

Bijdrager
    Ludo

ik gebruik idd safari en de laatste (en een van de weinige) add-ons die ik heb geïnstalleerd was social fixer voor Facebook.
    Zou dat de boosdoener kunnen zijn?

Bijdrager
    Ludo

Grappig, op macosx duikt ie ook weer op;

Bijdrager
    Shmoo

Wat denk je zelf?

Het is allemaal niet zo heel moeilijkÔÇŽ
    Extensies uitzetten in Safari – pagina herladen en een beetje rond smurfen..

Oke nu zal je zien dat de pop-ups weg zijn.
    Goed zo, dan activeer je nu alleen de Extensie genaamd AdBlock en daarna kijk je nooit meer bij de Extensies-tab in Safari en laat je je niet meer door iemand of wat dan ook wijsmaken dat je een extensie nodig hebt.

Bijdrager
    JoopJoopJoop

@Shmoo

Nu gedraag je je wel erg als the Godfather die alleen weet wat goed en niet goed voor een ander is…

Er zijn talloze nuttige Safari extensies, die geen enkel probleem zijn en alleen maar heel nuttige dingen doen, You Tube Options bijvoorbeeld, nooit geen irritant reklamegedrag en maar wachten tot je de eindelijk het filmpje kan bekijken.

Er zijn hier waarschijnlijk genoeg lezers die zich niet door jou willen laten wijsmaken dat jij geen extensies nodig hebt….

Bijdrager
    Izieboy

Ludo, ik denk dat je beter de laatst ge├»nstalleerde extensie verwijderd en kijkt of dan de reclame weg is. Als je nog zo’n problemen tegenkomt dan verwijder je gewoon even de laatst ge├»nstalleerde extensie en je kijkt of de reclame verdwijnt.

Bijdrager
    Unlock32

@JoopJoopJoop

Nooit geen irritant reclamegedrag is……….?

Bijdrager
    Ludo

Bedankt voor de reacties, het zit ‘m idd in de extensies. maar om nou alle extensies maar aan de kant te gooien vind ik ook erg ver gaan.

Het is handiger om te weten welke extensies je nu wel en niet kunt gebruiken.

De geringschattende toon in je bericht shmoo, kan ik persoonlijk niet erg waarderen. Jammer, want je advies is op zich goed.

Je vangt meer vliegen met stroop dan met azijn, een simpel doch zeer waar gezegde waar je misschien je voordeel mee kunt doen.

Mvg,

Ludo.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.