10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:

Bijdrager
    Zap

Irritante piep in mn nano

Hoi!
    Als ik mijn iPod Nano aanzet komt er een constante hoge piep uit, zo’n geluid wat je ook wel es bij computers of tv’s hebt. Het komt uit het apparaat zelf en niet uit de oordopjes en is niet heel hard maar wel heel irritant!
    Nu ben ik al 3 keer naar de Apple Store geweest, eerst werd mij verteld dat dit normaal was, toen ging ik het ergens anders nog een keer vragen omdat ik het zelf niet echt normaal vond en toen zei men daar dat ik m gelijk op moest laten sturen, dus ik de volgende keer met doosje en alles terug, werd ik afgepoeierd met het verhaal dat dat normaal is en ze dat allemaal doen. Ik geloof er helemaal niks van en zou wel eens wilen weten wie er nog meer last van heeft…

Bijdrager
    Turbanus

Das helemaal niet normaal. Heb je er de laatste firmware in zitten?

Bijdrager
    SebastiaanV

Dat is wel degelijk vrij normaal.

Ik heb het ook met mijn zwarte 8gb ipod nano.

Bijdrager
    aerosoul

oplossing 1: Lekker uit laten staan.

oplossing 2: Ding heel hard aanzetten, zodat je doof word en de piep niet meer hoord…

maar nu even serieus.. Ik vind dit inderdaad niet kunnen vooral omdat het irritant is. Het kan misschien wel normaal zijn, maar dit is niet wat jij verwacht van het apparaat dus vind ik op z’n minst dat je hem terug kan brengen omdat hij niet aan jou wensen voldoet..(als je hem tenminste niet al lang genoeg hebt.) Gewoon het probleem uitleggen en zeggen dat je hier echt niet mee kan leven, een beetje apple store (uitgeest zijn ze heel vriendelijk) zullen dit waarschijnlijk wel begrijpen en kunnen je misschien tegemoetkomen met het 1 of het ander.

En tsjah, als je ‘m bij ’n V&D ofzo gekocht heeft.. ik wens je veel succes..

Bijdrager
    Turbanus

Ik heb ook meteen zo’n zwarte 8 gb gekocht toen die laatst uitkwam. Heb nooit een piep gehad of zo. Maar ik vind de oortjes nogal fragile…. Ofwel de 3 kabelaansluitingen. Ik ga eens kijken of we ze niet kunnen ingieten.

Bijdrager
    tommy666

om heir ff op in te pikken,ik heb gisteren de nieuwste firmware op mijn zwarte iPod nano 8GBgezet,en sinds gsiteren is hij die piep ook beginnen maken.Kan ik daar iets aan doen?(ik weet zeker dat hij de piep ervoor niet maakte)
    :cry: :cry:

Bijdrager
    @iMen

http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=88350&postdays=0&postorder=asc&highlight=ipod+nano+piept&start=0

Herkenbaar!
    Ik heb het zelf ook, ik besteed er geen aandacht meer aan.

Bijdrager
    Turbanus

In zo’n geval zou ik eerst via iTunes de “restore” button proberen om de fabrieksinstellingen weer origineel te zetten.

Bijdrager
    tommy666

ik heb vandaag je raad opgevolgd turbanus,het heeft niks geholpen:cry: Kheb dus besloten om m’n nano te verkopen(niet alleen vanwege de piepe natuurlijk,ik heb ook meer plaats nodig) en een video te kopen.in ieder geval ebdankt voor de raad:D

Bijdrager
    Zap

Bedankt voor de reacties! Ik heb m teruggebracht en net een nieuwe gekregen. Nu ik m aan het opladen ben hoor ik echter dat deze ook wel piept maar dan wel bijjjjjna onhoorbaar, dus ik vind het wel prima zo. Maar ja, nog steeds wel irritant dat die :apple: store mannen niet weten waar het aan ligt en niet eenduidig zijn over of dit nou normaal is of niet. Verder ben ik wel heel blij dat ik mn baby terug heb, ook al heeft ie nu een ander nummertje..

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.