15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:

Bijdrager
    scheltel

Irritante melding na update naar TvOS 10.2

Sinds de aanschaf van mijn Apple TV 4e generatie heb ik deze aangesloten op een Samsung televisie. Tot de update naar TvOS 10.2 zonder problemen.

Echter na het aanbrengen van de update TvOS 10.2 krijg ik om de 60 seconden de volgende melding.

Apparaatvereisten: Voor deze Airplay-verbinding is iOS 7.1 of hoger, OS X 10.10 of hoger, of iTunes 11.2 of hoger vereist.

Wie weet hoe dit kan worden verholpen?

Bijdrager
    Odie

Op.welk apparaat zie je die melding?

Bijdrager
    Rickconga

Ik krijg deze melding ook op mijn tv . Ben ook benieuwd hoe je dit kan oplossen.

Bijdrager
    Odie

Ik ken de melding niet, maar blijkbaar probeer je een AirPlay verbinding op te zetten vanaf een Macbook of iPhone naar je AppleTV en voldoet die niet langer aan de minimum eisen. Heb je daar al naar gekeken?

Bijdrager
    Rickconga

Ik doe helemaal niets , en alles is up to date. Zowel op mijn iPad als mijn iMac

Bijdrager
    scheltel

@odiebla

De melding verschijnt op de Samsung TV en is afkomst van de Apple TV versie 4.

Bijdrager
    scheltel

@odiebla : Voor zover ik kan bepalen is er geen enkel apparaat wat een AirPlay verbinding probeert op te zetten.

Bijdrager
    scheltel

Ik denk de oplossing gevonden te hebben. Zie: https://discussions.apple.com/thread/6002172?tstart=0

Bijdrager
    Rickconga

Ik heb net gekeken bij de instelling, alleen zie niet dat je het uit kan zetten. Ik zie staan : Eenmalige code , toegangscode , wachtwoord.

Bijdrager
    scheltel

@rickconga: Nee, uitzetten is inderdaad niet mogelijk….:(

Bijdrager
    Rickconga

Het is ook een bericht uit 2014. En dit is waarschijnlijk sinds de laatste update.

Bijdrager
    scheltel

Ik verwacht dat mijn QNAP NAS een AirPlay verbinding probeert op te zetten en dat deze een verouderd AirPlay protocol gebruikt…. Nu nog even bewijs hier voor vinden.

Bijdrager
    Rickconga

Ik heb een Synology.En krijg de melding als ik plex gebruik op de Apple tv

Bijdrager
    Danny_d_v

Hey,

Ik kreeg deze melding ook tijdens het streamen van mijn volledige mac scherm.
    Wel vervelend als je net een film aan het bekijken bent.
    Ik heb dit kunnen oplossen door bluetooth van mijn mac uit te zetten. Sindsdien geen enkele melding meer gekregen.
    mss helpt dit ook voor u??

mvg

Bijdrager
    Shmoo

Wat is dat trouwens weer van nieuw gedoe dat je nu een pincode moet invoeren wanneer je wilt AirPlayen vanaf je iPad naar de Apple TV. ? ?

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.