9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Reinoutw

Irritant weigerende Cursor MSN

Ik heb een probleem met mijn msn, het gaat niet meer zo vloeiend allemaal. Normaal als je een zin in een expres-bericht hebt getyped, dan druk je op enter en kan je gelijk verder met typen voor de volgende zin…
    Maar ik moet telkens opnieuw het tekst vak aanklikken voor de volgende zin, zeer irritant. Geen groot probleem, gewoon vervelend. Iemand een idee|? Nee de nieuwe versie downloaden heeft niet geholpen….

Bijdrager
    MJG

De oplossing is: Safari 4 eraf gooien.

Bijdrager
    Jiriman123

had ik ook en heb toen ook safari 4 er op gezet en als gevolg kon ik een hele reinstal doen

Bijdrager
    St. Mobbs

Voor de volgende keer, het wordt echt gewaardeerd als je de zoekfunctie gebruikt. Dit probleem is al vele malen eerder voorbij gekomen.

Bijdrager
    Reinoutw

Oke dan kom ik er toch niet onderuit…
    Bedankt!

@s.mobs: Ik weet het, vind het ook vervelend maar kon niks vinden…

Bijdrager
    1984
    ”S.

Voor de volgende keer, het wordt echt gewaardeerd als je de zoekfunctie gebruikt. Dit probleem is al vele malen eerder voorbij gekomen.

Graag een link er dan eventjes bij plaatsen:wink:

Bijdrager
    driesdk
    ”Jiriman123″

had ik ook en heb toen ook safari 4 er op gezet en als gevolg kon ik een hele reinstal doen

Reinstall? Safari 4 de-installeren met de bijgeleverde uninstaller was volgens mij voldoende geweest.

Bijdrager
    Maurits Lagerberg

Ja driesdk dat weet ik wel zeker;)
    Zo heb ik het ook gedaan en nu heb ik met het bovenstaande probleem ook geen last meer!

Bijdrager
    BoraTDI

of je gebruikt CMD + A…… Dan verschijnt de cursor ook weer in beeld….. niet echt handig maar wel handiger dan elke keer de muis in te drukken…..

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.