3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:

Bijdrager
    Stove Jebs

Irritant probleem vensterpositie Netscape 7

Door een bug o.i.d. verspringen vensters in NS (7.0.2) soms naar linksboven onder de Finderbalk waardoor ik er niets meer mee kan (Toolbar noch Titelbalk zichtbaar ) Nieuw aangemaakt browservenster blijft op zelfde positie, opnieuw starten van NS helpt ook niet. Ik hoop dat ik een methode over het hoofd zie..

:? :?

Bijdrager
    JeePee

Is een bekend probleem en bestaat al een poosje. Ik heb het met Netscape en ook met Mozilla gehad. Ik weet niet zeker of Mozilla het nog heeft, maar zou over kunnen zijn.

Ik meen dat het weggooien van de preferences het probleem oplostte, maar ik weet het niet meer zeker, kan ook een herinstallatie zijn geweest. Ik heb het een aantal keer meegemaakt en daarna heb ik Mozilla (en Netscape) links laten liggen.:?

Bijdrager
    Stove Jebs

Herinstallatie is te omslachtig en preferences weggooien helpt niet. Je bent dan overigens ook je inlogdata/passwords kwijt! Ik heb wel een oplossing ontdekt, maar hoop desondanks dat er een slimmere methode is. Dit is wat ik doe: ik maak een nieuwe User Profile aan en verplaats m’n “oude” bookmarks en preference bestanden naar het nieuwe User Profile mapje. Wel is opnieuw registreren bij Netscape.com noodzakelijk, da’s dan weer minder.. Bij het openen van de Home page heb je dan weer een “maagdelijke” Netscape.

:roll:

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.