8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Jesse

irritant probleem, 2maanden oude apple toetsenbord

hallo mensen,

ik heb een super irritant probleem met m’n apple toetsenbord van 2 maanden oud ( geen draadloze)
    de spatiebalk is kut. dat wil zeggen dat deze het af en toe doet maar af en toe blijft hangen of heel langzaam weer terug komt. bij dit langzaam terugkomen hoor je ook echt zo’n raar geluidje..

weet iemand wat ik het beste kan doen?

groeten,
    Jesse

Bijdrager
    Jaffster

nou…. 2 maanden oud betekend garantie…..

Terug naar de winkel dan maar:)

succes !

Bijdrager
    Mac Hammer Fan

Nog een kleine gok.
    Is er misschien toevallig iets in het toetsenbord terechtgekomen?
    Je kunt altijd eens proberen het te reinigen.
    Je weet maar nooit.

Bijdrager
    Deskman

Schoonmaken dus…

Overigens heb ik het bij alle toetsenborden an verloop van tijd, dat de grote knoppen (met een supportbeugel) na een tijdje vervelend gaan doen. Ik heb een heel klein tubetje dik siliconenvet dat daar erg goed tegen helpt. Op de scharnierpunten en op de bus waar de schakelaar in zit een héél klein beetje vet doen en je bent er voor maaaanden weer vanaf.

Bijdrager
    jeff

Die toetsenborden van Apple van zwaar ruk. Na een jaar is de spatiebalk kapot en doen de pijltjestoetsen het ook niet meer. Ik ben nu op Macally overgestapt. Zit tenminste drie jaar garantie op.

Bijdrager
    Mac Hammer Fan

Mijn ADB toetsenbord is wel al 8 jaar oud en werkt nog steeds perfect…
    Misschien zijn de USB toetsenborden kwetsbaarder, maar ook daar heb ik na twee jaar nog niets ondervonden.

Bijdrager
    Jesse

is er ook een mogelijkheid om alleen m’n spatiebalk eruit te wippen en die vervolgens schoonmaken en/of invetten?

zo ja, hoe dan? :roll:

Bijdrager
    Slecht

in 9 van de 10 gevallen kan je zo een ”toets” los maken en eronder gaan schoonmaken. Gewoon de toets optillen als het ware > schoonmaken > en erop drukken weer.

Doe ik ook altijd alleen heb geen apple toetsenbord maar het kan met bijna elk toetsenbord.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.