9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Berriep

irritant opstart geluid!!

Wie kan mijn vertellen hoe ik het irritante en veel te harde opstart geluid van mijn iMac met Panther kan uitschakelen!?! Ik wordt er toch zo gek van!!

thanks

Bijdrager
    addyboy
    ”Berriep”

Wie kan mijn vertellen hoe ik het irritante en veel te harde opstart geluid van mijn iMac met Panther kan uitschakelen!?! Ik wordt er toch zo gek van!!

thanks

uhm.. ik dacht dat er ergens een hack voor was.. iig ik weet wel dat je als je opstart en op de Mute knop op het toetsenbord drukt (ingedrukt houden) er geen geluid komt..

Bijdrager
    OReason

Ja, zoek even en je hebt zo je antwoord :).

Bijdrager
    TRML

Hoezo irritante geluid, je start je mac op en zet hem nooit meer uit. Opgelost.

Bijdrager
    Mac Erger Je Niet
    Bijdrager
    Oeboema

Inderdaad, werkt perfect die tool. Ik (en mijn buren) werden ook gek van het harde opstartgeluid maar dat is nu gelukkig over….

Bijdrager
    passenger

Ik sluit aan: Aanzetten, niet uitzetten, maar laten sluimeren…. Uitzetten is gewoon niet nodig!

Inactief
    Anoniem

Dee discussie is al eens veelvuldig aan de orde geweest. De mijne gaat aan het eind van de dag gewoon uit, hopsa! Ik vind het opstartgeluidje wel leuk. Is de sterkte van de toon niet gecorreleerd aan de algehele sterkte van het geluid van een eMac [niet iMac] computer?

Bijdrager
    Berriep

Nillio.. Bedankt voor je link.. Ik ga het meteen uitproberen..

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.