5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    505

IrDa en Mac OSX

Ik heb een USB IrDa adapter gekocht. Dat ding werkt niet meteen (beweerd Apple altijd dat je niet op jacht hoeft naar drivers :roll: ) , en de drivers zijn alleen voor Windows.

Is er echt geen mogelijkheid het te gebruiken, hij wordt wel herkend in het systeemprofiel.

Bijdrager
    Esquare
    ”CoreDuo”

beweerd Apple altijd dat je niet op jacht hoeft naar drivers

Eh… nee.

Maar misschien is het handig als je ook het merk en typenummer even noemt. Misschien zijn hier wel ervaringsdeskundigen.

Bijdrager
    505

[size=9:1b37f78140]And on those rare occasions when the Mac doesn’t have a driver for a particular device, you should be able to find it quickly simply by visiting the manufacturer’s website or by Googling for it. Just type “Mac OS X” and the name of the product in the Google search bar (conveniently located at the top of the Safari web browser in Mac OS X), and a few seconds later, you’ll have your driver downloaded and installed.[/size:1b37f78140]

Het is trouwens een DenQBar

USB-IrDa

Ik had verwacht nadat ik eerder al een BT adapter had gekocht en die meteen werkte, deze ook meteen zou werken. Maar dat ging niet op :P

Bijdrager
    Esquare

In dat citaat staat toch echt dat je soms wel op jacht moet naar drivers. :wink:

Maar dat valt in dit geval blijkbaar nog niet mee.

Bijdrager
    Raikkonen

Beetje off topic maar toch over infrarood,

Kun je de Infrarood “sensor” van je macbook ook gebruiken voor andere dingen als een apple remote?
    Als ik mijn nokia 6100 er voor zet maakt hij nl geen verbinding.

bedankt.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.