12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    bart1971

iQuiz

Heb vandaag iQuiz aangeschaft uit de iTunes store. Voor €0,99 best een aardig dingetje.
    Eenmaal gedownload krijg je een link naar een site waar je zelf trivia packs kunt maken. Echter, deze link werkt niet! Heeft iemand hier een oplossing voor?

Bijdrager
    G5 POWERMAC

bij Werkt die perfect !!!!

Bijdrager
    bart1971

Nu werkt-ie inderdaad wel. Vreemd..
    Probleem is in ieder geval opgelost:D

Bijdrager
    karf

Hoe vet. Heb hem gelijk gekocht.
    ga binnenkort een eigen Trivia Pack maken en die met jullie delen.

http://www.apple.com/itunes/store/games/iquiz.html

Bijdrager
    bkersten

Mij lijkt die zo’n leuke game…Maar kan het helaas niet spelen omdat ik een iPod nano heb…:(

Bijdrager
    Ispank

Ik heb hem ook gedownload… vet, alleen die standaard quizen niet, allemaal fout :innocent: want ik ken niet al die amerikaanse tv shows en filmvragen zijn ook appart. Music quiz 2 is wel super. Alleen ik heb dus ook dat programma gedownload waarmee je quizen kan maken. Installatie is allemaal gelukt, maar als ik een quiz wil maken kan ik gewoon geen nieuwe quiz maken. Hij reageert niet op die knop: nieuwe quiz? Herkenbaar, oplossing? En ik heb dus ook wat van die quizen gedownload van die website en in die map gezet maar die zie ik na het syncen niet op mijn ipod staan in dat menu waar je een quiz kan kiezen in het spel?

Bijdrager
    McLangendorff

Ik krijg iQuizMaker en QuizInstaller alleen niet draaiende. Hebben hier meer gebruikers last van. Ik draai 10.3.9 op een PB G4

Bijdrager
    Jelliebellie

Ik krijg juist iQuiz zelf niet op mijn iPod. Heb een gloednieuwe 80 GB iPod, maar iTunes zegt dat ik niet bevoegd ben het spel te spelen. Zonet op mijn eigen laptop gekocht?!!

Hoe kan dit, en wat doe ik er aan?

Bijdrager
    Ispank
    ”Jelliebellie”

Ik krijg juist iQuiz zelf niet op mijn iPod. Heb een gloednieuwe 80 GB iPod, maar iTunes zegt dat ik niet bevoegd ben het spel te spelen. Zonet op mijn eigen laptop gekocht?!!

Hoe kan dit, en wat doe ik er aan?

CHTIG
    Dan moet je volgens mij ff je computer machtigen, dat doe je in Itunes bij STORE en dan MACHTIG COMPUTER

Bijdrager
    Jelliebellie

Het is inderdaad gelukt, na een zoektocht!

Cool spel!

Bijdrager
    buxx

Ik had hetzelfde met het installeren. Na het machtigen van de computer gaf ie de meling dat ik het nog maar op 3 andere computers kon installeren, net als bij muziek.
    Kan het zo zijn dat het pas werkt als de betaling is geregeld ofzo, want gisteravond deed ie het ineens.

En het is best geestig, dit lijkt me ook een hele prima manier om leerstof tot je te nemen. Ben benieuwd naar de gemaakte quizen van de mensen hier, er komen wast wel Apple trivia’s voorbij.
    Wat wel irritant is trouwens tijdens de muziek quiz, als je er achterkomt dat sommige muziek niet goed getaged is in de ID tag, ik kwam ineens een album uit het jaar 2654 tegen =[ Dat scheelde punten.

Bijdrager
    Koen K

Zijn er al ergens Nederlandse trivia packs te downloaden?

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.