14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:

Bijdrager
    iJack

iPods, waar op voorraad?

Net een iPod geprobeerd te kopen tijdens mijn vakantie in Canada, nergens meer te krijgen. terug in NL kan ik ook geen zaak vinden die ze op voorraad heeft. Leveranciers denken (?) ze binnen 2 weken weer binnen te krijgen… Wat is er aan de hand? Is de vraag groter dan het aanbod? Wie weet wanneer en waar ze weer komen?

Bijdrager
    maceddy

Zou me niet verbazen als de nieuwe iPod onderweg is:)

Die ook video kan afspelen 8)

Bijdrager
    153957

http://www.mailamac.nl

bestel daar gewoon

Bijdrager
    makelthedevil

Heel leuk bedacht er komen nieuwe aan,de “oude” zijn er net,dan komen ze vast alweer met een nieuwe….ze zijn nu eerst druk met de 15″alubook en de g5 afronden en misschien volgend jaar denken ze weer eens aan de Ipod….al zou deze wel video moeten krijgen….maar dat duurt nog wel even,je trekt een beetje te snel conclusies,er worden er gewoon teveel besteld op het moment

Bijdrager
    Gerrit

Heb de 10de mijn 15Gb Ipod besteld bij de Apple Store… hopen dat ie er volgende week is. Heb iig nog geen orderbevestigings mailtje van Apple gehad.
    Maar dat komt meestal omdat ze je creditcard moeten checken. Iemand trouwens enig idee hoe lang dat duurt?

Moderator
    Lucas Raggers

Ik heb sinds drie dagen een 10 GB iPod. Dat was de enige die ze nog hadden bij MacHouse.nl. Voor de rest heeft niemand ze op voorraad. Ook bij Apple.nl duurt het heel lang voor de 15 en 30 GB.

Het is een schande dat wanneer je een Apple product wilt kopen, je dat a niet kan in de buurt (van Rotterdam nog wel!!!) en b je dat onmogelijk wordt gemaakt omdat het nooit op voorraad is, of pas heel lang na introductie.

Bijdrager
    153957

MENSEN: ik ben vandaag bij Mac Support in Amsterdam /(Uitgeest) geweest, daar hadden ze net de 30 GB modellen binnen, en ik dacht nog een 15/10 te zien, dus daar zijn ze er nog… (ook nog een G4 Cube.. en veel andere Mac computers…)

Bijdrager
    Kraid

In de Bijenkorf aan de Dam zit een Raf die ze heeft.
    Je moet er wel om vragen want ze hebben hem niet in de winkel staan.:?

Bijdrager
    Gerrit
    ”lucasraggers”

Ik heb sinds drie dagen een 10 GB iPod. Dat was de enige die ze nog hadden bij MacHouse.nl. Voor de rest heeft niemand ze op voorraad. Ook bij Apple.nl duurt het heel lang voor de 15 en 30 GB.

Het is een schande dat wanneer je een Apple product wilt kopen, je dat a niet kan in de buurt (van Rotterdam nog wel!!!) en b je dat onmogelijk wordt gemaakt omdat het nooit op voorraad is, of pas heel lang na introductie.

Argh dit meen je niet? Heb je dit van Apple zelf?
    Ik wacht al een week op m’n 15Gb iPod en kan bijna niet meer wachten….:cry: :cry: :cry:

Bijdrager
    Gerrit

Heb net de orderbevestiging gehad van Apple, En volgens de pakketdienst is ie in Taiwan op de post gegaan

Bijdrager
    mikanik

Ik las op de officiele apple-site dat je een iPod gratis kunt krijgen! Moet je wel effe een nieuwe VW Beetle kopen….. Mischien dat ze daarom tijdelijk slechter leverbaar zijn??

Bijdrager
    Convicted

Ik heb gisteren de 15 GB besteld via de Apple store en vandaag al een bevestiging gekregen dat de order verwerkt wordt.
    Erg netjes vind ik. De levertijd ligt zo tussen de 8 tot 15 dagen naar wat ik heb uitgerekend. Vooral omdat ik ook nog eens mijn naam erin laat laseren zal het wat extra lang duren!:p

Bijdrager
    153957

alleen je naam?

niet een extra leuk zinnetje er bij???

Bijdrager
    Convicted

Nou ja ook nog natuurlijk erbij dat het eigendom van mij is natuurlijk :wink:

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.