2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:
    Bijdrager
    horoz

Ipod/iTunes probleem

Wanneer ik mijn Ipod nano g1 wil updaten, koppelt iTunes automatisch mijn Ipod los en loopt het vast. Dit gebeurt ook wanneer ik mijn Ipod wil gaan herstellen. Ik heb al meerdere malen Itunes opnieuw geinstalleerd, maar heb nog steeds hetzelfde probleem. Volgens mij ligt het aan Itunes zelf, want wanneer ik mijn ipod aansluit wordt het niet herkent. Nadat ik via Services ‘Ipod Service” opnieuw laat starten, herkent Itunes mijn ipod wel. Hoe kan ik dit probleem oplossen?

Bijdrager
    horoz

Restart your computer – just to make sure we’re all on the same page
    Start up/Load iTunes
    Connect your iPod to your computer – it may take a little time for iTunes to connect to your device
    When the dialogue box pops up telling you that a new version of firmware (ver. 1.2) is available choose: INSTALL
    As iTunes shows you a progressive bar of ‘installing’ (the bar scrolls across again and again) use the “Safely Remove Hardware” option in your taskbar and stop “Apple iPod USB Device”. The computer will then tell you that the device can now be removed
    “Installing” continues… plug in/connect iPod again. The “Install” continues like nothing’s happened. Weird, huh?
    Apple logo and Update status bar should now appear on your dimmed iPod screen (because of no backlight)
    At this point, dialogue box pops up on computer to tell you that updating continues
    “Do Not Disconnect” symbol will then show on your iPod
    Process finishes after a time, and now the Summary tab says the iPod has been updated.

Dit heb ik ookal geprobeert maar lukt ook niet

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.