7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:

Bijdrager
    tijs

iPod Windows naar Mac

Ik kan een Windows iPod overkopen van iemand. Ik heb eens een keer gelezen dat het makkelijk is om die klaar te maken voor Mac. Weet er ook iemand hoe je dat precies moet doen?

Bijdrager
    Thijs

Een iPod == iPod, je kan dr software voor installeren op je WinDOS of Mac machine. Maakt voor dat apparaat verder niks uit….

Software trek je gewoon van de Apple sijt

Bijdrager
    153957

de nieuwe, G3, werken op Mac en Windows

Bijdrager
    Hans de Bijl

Is het zo dat mijn Mac geformateerde iPod ook aan een pc kan hangen. Hte is voor mij van belang dat alleen de HD zichtbaar wordt. De muziekfiles is niet belangrijk.

Weet iemand dit

Moderator
    unSOUND
    ”Hans

Is het zo dat mijn Mac geformateerde iPod ook aan een pc kan hangen. Hte is voor mij van belang dat alleen de HD zichtbaar wordt. De muziekfiles is niet belangrijk.

Weet iemand dit

In principe niet, windows herkent geen HFS+ schijven,

als je hem helemaal niet als mp3-speler gebruikt, zou je kunnen overwegen hem FAT32 te formatteren, die zien beide platformen. maar dan is het puur een firewire HD geworden, en ik weet niet of je hem daarna weer terug kunt toveren naar een HFS+ iPod.

Er zijn shareware apps die HFS+ schijven bereikbaar maken, maar die werken soms wel, soms niet.

Bijdrager
    Ganymedus

Dat het makkelijk zou zijn om een oude ms ipod te gebruiken op een mac, dat durf ik te bestrijden. Het aansluiten op itunes is geen probleem. Alles werkt in princiepe. Maar updates e.d. kun je hem niet geven.

Bijdrager
    els

Onze 5 Gb iPod is windows geformatteerd. De eerste nummers zijn vanaf een windows computer naar de iPod gegaan, en de rest vanaf mijn powerbook. Gaat prima tot nog toe. Van niet kunnen updaten heb ik geen last. Mis ik veel? Ik dacht aanvankelijk dat ik de software moest omzetten, maar tot nu toe was er nog geen noodzaak voor.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.