17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Q:
    Bijdrager
    juud85

iPod wil niet meer aan

:( :(
    Mijn iPod, die ik nu zo’n 17 maanden heb wil niet meer aan…Het is een 20GB iPod (nog zonder kleurenscherm en video…)
    Hij deed het altijd wel goed, soms viel het me een beetje tegen hoe lang/kort de batterij mee ging.
    Ik heb de iPod zo’n 2 weken niet gebruikt, en nu wilde ik de iPod opladen en hij blijft dus maar opladen….Hij heeft wel 24 uur in het stopcontact gezeten en bleef maar opladen :S
    Als de adapter in het stopcontact zit en de iPod daarop is aangesloten doet ie het wel gewoon, maar zodra ik de iPod ontkoppel van de adapter doet ‘ie helemaal niks….
    Ik heb de iPod in New York gekocht, en toevallig ga ik daar a.s. donderdag weer naar toe, dus wil wel even langs de Apple store om er naar te laten kijken.
    Maar komt iemand dit misschien bekent voor? Is mijn batterij overleden? Is het de moeite om er een nieuwe in te laten zetten? Op welk bedrag moet ik rekenen?

HELP!! want ik kan niet zonder mn iPod….

Moderator
    unSOUND

Ik denk dat je accu inderdaad is overleden…

Als dat buiten de garantie gebeurt is het
    inderdaad kiezen: zelf vervangen, of flink betalen.

Bijdrager
    J-roen

Volgens mij is in de VS onlangs een groep mensen door de rechter in het gelijk gesteld over de buggy batterij in iPods.

Als je dan toch naar NY gaat zou ik toch even flink moeilijk doen in een Apple Store. Nee heb je……

Bijdrager
    juud85

hmm heb je hier toevallig meer info over? ik ga zeker even moeite doen daar…vind het echt belachelijk dat je maar standaard 1 jaar garantie hebt….bovendien ben ik altijd heel zorgvuldig met mijn iPod om te gaan en heb ik mijn iPod altijd pas opgeladen als ie vrijwel helemaal leeg was…
    iPod is geweldig….maar die accu’s….grrrr

Bijdrager
    J-roen

link

Ik lees wel net dat het om 1e t/m 3e generatie iPods gaat. Maar misschien dat ze in de3 US iets meer coulance hebben inmiddels.

Bijdrager
    t.leffers

Je kunt inderdaad een nieuwe accu van Apple gaan eisen, maar ik vrees dat je hier niet ver mee zal komen. Een uitgeputte batterij binnen een jaar misschien, maar binnen 17 maanden is het gewoon mogelijk dat een batterij uitgeput raakt. Zeker als je een batterij elke keer vrijwel volledig ontlaadt, zoals je zegt. Dit was de beste manier bij NiMH batterijen, maar niet bij de Lithium-ion accu’s in de iPod. Als ik jou was zou ik naar het dichtsbijzijnde Apple Centre gaan en een nieuwe accu kopen. Bij Bossina hier in Groningen bijvoorbeeld, kosten die dingen iets van 15 euro. Je krijgt er gereedschap en een handleiding bij om de batterij zelf te vervangen. Is echt niet moeilijk, je moet alleen durven.
    Je kunt ze ook hier bestellen: link

Bijdrager
    unox
    ”J-roen”

Volgens mij is in de VS onlangs een groep mensen door de rechter in het gelijk gesteld over de buggy batterij in iPods.

Als je dan toch naar NY gaat zou ik toch even flink moeilijk doen in een Apple Store. Nee heb je……

‘Ja kun je krijgen’;)

Bijdrager
    wout3r
    Bijdrager
    sammerman
    Bijdrager
    ralphclaes1

als je een nieuwe baterij koopt. pak er dan een die langer mee gaat . kost wel iets meer maar is echt de moeite waard.

waarom steken ze geen 3000 mah baterij in de ipods plaats van 750 mah

Bijdrager
    itachi

bovendien ben ik altijd heel zorgvuldig met mijn iPod om te gaan en heb ik mijn iPod altijd pas opgeladen als ie vrijwel helemaal leeg was…

en dat is niet goed voor je batterij….

+heb ik eens gelezen+

Bijdrager
    nik

ik heb mijn ipod schermslot ingeklikt en nu kan ik niet meer terug en weet de cijfercombinatie ook niet meer wat moet ik nu?

Bijdrager
    nik

ik heb mijn ipod schermslot ingeklikt en nu kan ik niet meer terug en weet de cijfercombinatie ook niet meer wat moet ik nu?

Bijdrager
    nik

Bijdrager
    nik

Bijdrager
    JDVM

Aan je computer aansluiten. Dan gaat het cijferslot eraf.
    Als je toch een nieuwe combinatie wilt, moet je eerst je iPod Restoren via iTunes

Bijdrager
    lieke

hey,

mijn ipod is perongelijk mee is de was geweest:?
    en nu heb ik het zelfde probleem.. als ik hem in het
    stopcontact aan de lader doe doet hij alles(afspelen enzo)
    maar zodra ik hem eruit haal gaat hij uit en vervaagd het beeld
    langzaam..

ik zou wel willen proberen er een nieuwe batterij in te
    zetten denken julliedat dit werkt?

en als je dat hebt gedaan staan dan je gegevens er nog op?

xx lieke

17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.