18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)
  • Q:
    Bijdrager
    Firefly

iPod wekker

Voor een fris en fruitig begin van je dag kun je nu ook wakker worden met je iPod:
    zie dit artikeltje. Een wekker waarin je je iPod kunt opladen en wakker kunt worden met jouw muziek. Maar er is niet alleen de iHome Clockradio IH5, ook JBL komt met iets soortgelijks uit, zie hier.Helaas is al dit leuks nog niet verkrijgbaar in ons landje….

Bijdrager
    Maleise Beer

Huh?

In de iPod zit toch sowieso al een wekker!
    Dan koop je toch best gewoon kleine speakertjes!? :)

Bijdrager
    Donnie Darko

Of sluit ‘m aan op je radio!:lol:

Bijdrager
    kontheur
    ”Maleise

Huh?

In de iPod zit toch sowieso al een wekker!
    Dan koop je toch best gewoon kleine speakertjes!? :)

waar zit die functie dan eigenlijk ergens?!

Bijdrager
    Norbertje

Extra’s > Klok > Wekker.

Bijdrager
    yvinhei

JBL wekkerding is al gespot bij MacHouse in Hilversum hoor!

Bijdrager
    Sybren

Je kunt de iPod zelf ook een geluidje laten geven, dan hoor je 1 keer een piep… Ik ben daardoor nog nooit wakker geworden:D

Een langer signaal en een snooze functie zou wel handig zijn

Bijdrager
    AdriaanB

raar dat mensen dit soort spullen op de markt brengen, je sluit hem idd gewoon aan op de stereo toren…

Bijdrager
    Maleise Beer
    ”Sybren”

Je kunt de iPod zelf ook een geluidje laten geven, dan hoor je 1 keer een piep… Ik ben daardoor nog nooit wakker geworden:D

Laat hem dan een afspeellijst afspelen als de wekker afgaat! :?

Bijdrager
    Blik

Die JBL on time is in NL ook gewoon verkrijgbaar. Heb hem bij de MediaMarkt zien staan. Leuk apparaat maar wel een flink prijskaartje.

Bijdrager
    The_Envoy
    ”Sybren”

Bedoel je zonder geluidsversterking? (externe boxen)

Bijdrager
    kontheur

als we dan toch bezig zijn…

Ik zoek een speakersetje (lieft zeer klein en goedkoop) waar ik mijn ipod nano in kan zetten en die op het lichtnet kan worden aangesloten, voor op mijn nachtkastje!

En zit er in de nano eigenlijk ook een sleep functie?! ([size=9:eddd1b10c4]heb hem nu niet bij me…[/size:eddd1b10c4]

Bijdrager
    Sybren
    ”Maleise
    ”Sybren”

Laat hem dan een afspeellijst afspelen als de wekker afgaat! :?

Dat kan natuurlijk, maar ik bedoel eigenlijk dat het speakertje wat in de iPod zit, een langer signaal af moeten geven. Dan hoef je ook geen speakers te kopen:-)

Bijdrager
    Floriaan
    ”kontheur”

als we dan toch bezig zijn…
    En zit er in de nano eigenlijk ook een sleep functie?! ([size=9:c7b1098643]heb hem nu niet bij me…[/size:c7b1098643]

Jaaah zeker, op iPod Nano zit een zogenaamde Sleeptimer, onder het Menu Clock, en dan kun je het aantal minuten kiezen…

Bijdrager
    Roesch

en of een ipod een wekker heeft. deze jongen weet daar alles van. lees dit http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=75820.

Bijdrager
    Zeikhoff
    ”pietsnot”

raar dat mensen dit soort spullen op de markt brengen, je sluit hem idd gewoon aan op de stereo toren…

Als je alleen met je ipod wakker wilt worden, heb je gelijk.

Als je ’s nachts ook wil zien hoe laat het is, is een display met clock wel handig.
    Als je ’s avonds in slaap valt met muziek uit je ipod aan, is het wel handig dat je kunt regelen dat dat volume lager is dan waarmee je ’s ochtends wakker wilt worden…
    Als je met z’n 2en bent en je moet er op verschillende tijden uit voor je werk, is het wel handig dat je 2 wektijden kunt instellen…
    Als je een huis hebt (ipv een kamer) dan is het wel handig dat je niet nog een lompe stereotoren op je slaapkamer hoeft neer te zetten…

Dus ze hebben dit spul niet voor pietsnot op de markt gebracht;)

Bijdrager
    RRCC

Ik gebruik mijn JBL On Stage ll! Je kan het volume ’s avonds gewoon afstellen trouwens.. :apple:

Bijdrager
    Zeikhoff
    ”RRCC”

Ik gebruik mijn JBL On Stage ll! Je kan het volume ’s avonds gewoon afstellen trouwens.. :apple:

Die heb ik ook nog 1 liggen ja.
    Hoe bedoel je dat ‘volume ’s avonds gewoon afstellen’?
    Gaat ie dan ’s ochtends op een hoger volume af dan waarop je ‘m ’s avonds hebt laten uitgaan?

18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.