12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    Guido Cornet

ipod -> volume begrenzing

Ik heb een nano 2gb. Nu vind ik hem niet hard. Die progjes voor volumebegrenzing werken nog steeds? Of gaat hij dan even hard als met de het menuutje volumebegrenzing vol aan?

Bijdrager
    MicMac

Er zijn diverse progjes waarmee je de begrenzer er af haalt en die werken..

Kijk bijv hier of zoek op versiontracker dot com..

Bijdrager
    Guido Cornet

gaat hij dan harder dan wanneer ik de volumebegrenzing op zijn hoogst zet?

Inactief
    Anoniem

Jep, maar doe je best niet want apple zet die bergrenzing er niet voor niets op….

Bijdrager
    Guido Cornet

hoezo?? Als ik het volume ietsjes harder zet dan is dat toch geen probleem? Ik zal het niet zo hard zetten dat mijn dopjes opgeblazen worden hoor.

Gast
    Anoniem

Daar is een leuke sticky van gemaakt door UNSOUND….

KLIK

Bijdrager
    Guido Cornet

klopt, maar die is gemaakt voordat dat menuutje op de ipod zat, dus daarom vroeg ik me af of het nog wel werkte.

Bijdrager
    Marresc
    ”formulefan”

hoezo?? Als ik het volume ietsjes harder zet dan is dat toch geen probleem? Ik zal het niet zo hard zetten dat mijn dopjes opgeblazen worden hoor.

Liever je dopjes dan je trommelvliezen. :?

Bijdrager
    Guido Cornet

OK. Hij kan nu wel gigantisch hard. Heb hem met de volumebegrenzen van mijn nano maar iets begrensd. Hij kan nu in ieder geval wel hard als dat een keertje nodig is.

Bijdrager
    Maria

Handig om te weten dat er programma’s voor zijn. Sinds de laatste volumebegrenzing moet ik mijn iPod bijna voluit zetten om er iets van te horen in de bus. Het lawaai van de bus komt er nu heel erg bovenuit. :x (voorheen niet zo)
    Het geluid van je iPod helemaal omhoog zetten lijkt me ook niet handig (baterij eerder leeg?).
    Ik ben ook wel heel zuinig op mijn gehoor.;) (ik wil over velen jaren nog steeds genieten van een iPod)

Maar het staat nu wel heel erg zacht..

Bijdrager
    jay.eye.em

Koop een setje noise isolation of cancellation koptelefoons van Sennheiser of Bose… Dan hoor je niet veel meer van wat er om je heen gebeurt, en hoeft je muziek ook niet zo hard:wink:

Bijdrager
    ParadoX

zojuist heel leuk mijn ipod classic gedaan met volume booster… helaas alle muziek (70GB) eraf…
    stond op manual beheren in itunes…

dus opgepast…

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.