5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Anoniem

ipod video kan movie repeaten?

weet er iemand of je bij een ipod video een movie (mpeg-4 video file) kunt repeaten? de gedownloade handleiding geeft hierover geen instructies en ik kan hier verder nergens iets over ontdekken. ik bouw high-end maatwerk keukens en interieurs en heb nu een keuken gebouwd met een systeem met ipod video dat op een groter scherm presentatiefilms kan afspelen in mijn showroom. het mooiste zou zijn als je een playlist van movies zou kunnen maken die herhaalt. voor zover ik kan zien kan dat wel met music-videos en niet met movies. ik weet echter niet wat nu precies het verschil is tussen een movie en een music-video, anders zou ik misschien van de movies music-videos kunnen maken? als je een movie zou kunnen repeaten zou ik van alle presentatiefilmpjes die ik heb met imovie een lange film kunnen maken en die telkens laten herhalen? om te laten zien waarover het gaat heb ik geprobeerd een paar pics bij te voegen maar kan niet ontdekken hoe dat werkt.

powerbook g4 2gb – imac g5 2gb – ipod movie 30gb

Anoniem

met dank aan zora la rousse; toch de foto’s

Bijdrager
    Nikita

Je kan wel een filmpje gebruiken als screensaver-achtig iets. Dan wordt dat filmpje ook continu herhaald. Helemaal ideaal is dit niet (vind ik) want bij mij zette de iPod zichzelf dan telkens terug naar de fabrieksinstellingen (wat betreft menu’s, helderheid, taal, tijd, … ).

Anoniem

ga ik toch iig even testen

Anoniem

dat loopt niet echt lekker. is er iemand met een tip? ik kan bijna niet geloven dat die functie er niet is.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.